Geplaatst: 3 februari 200718 jaren comment_602248 hoi gasten en crew ik heb het geinstaleert en hij doet het maar ik krijg geeeen servers kan iemand me helpen Groetjes gino
Geplaatst: 3 februari 200718 jaren comment_602319 hoi gasten en crew ik heb het geinstaleert en hij doet het maar ik krijg geeeen servers kan iemand me helpen Groetjes gino Voortaan iets langer zoeken voordat je een topic opent, waarschijnlijk ben je bij het 'Tabblad' Favorites. Hier staan al je favoriete servers. Waarschijnlijk staan er nu nog geen een en is dat de reden dat je geen server vindt. Linksonderin heb je de mogelijk om op Internet en official te drukken. Bij internet vind je de meeste servers. Bij Official vindt je alle officiele servers. Waarschijnlijk vind je bij 'Internet' een heleboel servers. Dubbelklik op een server om te joinen, of klik er op met de rechtermuisknop en vervolgens druk je op Connect. heel veel plezier met het spelen van SA:MP
Geplaatst: 10 maart 200718 jaren Auteur comment_630163 hoi gasten en crew ik heb het geinstaleert en hij doet het maar ik krijg geeeen servers kan iemand me helpen Groetjes gino Voortaan iets langer zoeken voordat je een topic opent, waarschijnlijk ben je bij het 'Tabblad' Favorites. Hier staan al je favoriete servers. Waarschijnlijk staan er nu nog geen een en is dat de reden dat je geen server vindt. Linksonderin heb je de mogelijk om op Internet en official te drukken. Bij internet vind je de meeste servers. Bij Official vindt je alle officiele servers. Waarschijnlijk vind je bij 'Internet' een heleboel servers. Dubbelklik op een server om te joinen, of klik er op met de rechtermuisknop en vervolgens druk je op Connect. heel veel plezier met het spelen van SA:MP Sorry maar ik krijg geen servers ik ben al langer dan een maand er aan bezig geweest maar niks!.Ik denk zelf dat het aan de versie0.1 ligt maar misschein heeft iemand nog tips?
hoi gasten en crew ik heb het geinstaleert en hij doet het maar ik krijg geeeen servers kan iemand me helpen
Groetjes gino