Geplaatst: 3 februari 200718 jaren comment_602267 hey ik zou graag het Mothership hebben ik weet dat ik hem niet kan vinden maar waar rijdt hij het meeste rond, of hoe kan ik het ID vinden van dat busje zodat ik hem kan spawnen
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_603120 Je zal vermoedelijk ook de .dff moeten veranderen... P.S. Ben sinds kort ook aan 't modden; erg leuk!
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_603134 t is gelukt je moet de textuur van camper1 opslaan als .bmp met txd workshop. dan moet je camper.txd openen en de remapcamperbody256 vervangen voor die textuur uit camper1.txd dan opslaan. spel starten camper opzoeken in het spel hier ff een plaatje
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_603232 Ik ga nu even een (goede!) tutorial schrijven over hoe je de Camper van The Truth in het spel krijgt. Hier zijn alvast wat plaatjes die ik heb geschoten:
Geplaatst: 5 februari 200718 jaren comment_603621 Jammer dat je The Truth niet gewoon af en toe ziet rijden in het Mothership Ik vind hem geniaal
hey
ik zou graag het Mothership hebben
ik weet dat ik hem niet kan vinden maar waar rijdt hij het meeste rond,
of
hoe kan ik het ID vinden van dat busje zodat ik hem kan spawnen