Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_602502 hallo allemaal heeft er iemand ar max codes voor gta sa ? bedankt
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_602505 Codes? Armax moet je toch gewoon kopen? Volgens mij zijn daar helaas geen codes voor. Dan zou je toch naar een winkel moeten gaan. Welke? Geen idee Greets, Pemp
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_602507 Ik heb even met de zoekfunctie gezocht, maar kon zo gauw geen goede resultaten vinden. Probeer Google eens.
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren Auteur comment_602512 sorry als dit niet toegestaan is :$ klik hier
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_602516 Ojaa, Duits... Nee, nee dat is niks het zijn gewoon neppe codes voor in het spel en dus niet voor Armax... Bewerkt: 4 februari 200718 jaren door Pemp
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_602559 Als je even verder kijkt dan je neus lang is, zie je bovenaan de pagina "Armax Codes" staan. Dit zijn geen neppe codes en moeten met Action Repaly Max worden gebruikt.
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_602629 hallo allemaal heeft er iemand ar max codes voor gta sa ?bedankt ArMAX codes staan op www.codejunkies.com, als je armax hebt zal je dit toch moeten weten. Het staat in de beschrijving, ook de bijgeleverde software voor de PC linkt naar bovenstaande site. Je kan daar ook een update downloaden om je codes bij te werken m.b.v. de maxdrive (USB-stick).Maar als jij GTA:SA Platinum editie hebt heeft dit allemaal geen zin, ik heb hetzelfde al geprobeerd. Na een email wisseling met codejunkies kwam ik erachter dat ze (nog) geen codes voor deze Platinum versie hebben. succes Edit: Standaard zitten er al codes voor SA op de armax disk, die update heb je in principe niet nodig maar daar staan volgens mij nog een paar extra codes bij. Bewerkt: 4 februari 200718 jaren door _KoE_Mzungu
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_602873 Sorry nog daarvan en daarom denk ik dat ik iets anders bedoelde. Dus of iemand me even kan vertellen wat dit dan is? Greets, Pemp
bedankt