Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_603121 Na een lange tijd heb ik nog een signature om aan jullie te tonen. Rates zijn altijd welkom.
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_603136 Wel: - PUNTEN: ° Je sig is erg leeg ° Je achtergrond kon beter ° Je render is redelijk onduidelijk + PUNTEN ° Je hebt een mooie render uitgekozen Een 8.5
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren Auteur comment_603433 Wel:- PUNTEN: ° Je sig is erg leeg ° Je achtergrond kon beter ° Je render is redelijk onduidelijk + PUNTEN ° Je hebt een mooie render uitgekozen Een 8.5 Ik heb helemaal geen render gebruikt hoor. Ik heb de sig gemaakt met een stock, deze stock. Even voor de duidelijkheid. In ieder geval, bedankt voor je rate.
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_603436 Wel: - PUNTEN: ° Je sig is erg leeg ° Je achtergrond kon beter ° Je render is redelijk onduidelijk + PUNTEN ° Je hebt een mooie render uitgekozen Een 8.5 Ik heb helemaal geen render gebruikt hoor. Ik heb de sig gemaakt met een stock, deze stock. Even voor de duidelijkheid. In ieder geval, bedankt voor je rate. En die stock heb je gerenderd, dus het blijft een render.
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren Auteur comment_603438 Wel: - PUNTEN: ° Je sig is erg leeg ° Je achtergrond kon beter ° Je render is redelijk onduidelijk + PUNTEN ° Je hebt een mooie render uitgekozen Een 8.5 Ik heb helemaal geen render gebruikt hoor. Ik heb de sig gemaakt met een stock, deze stock. Even voor de duidelijkheid. In ieder geval, bedankt voor je rate. En die stock heb je gerenderd, dus het blijft een render. Ik heb helemaal niks gerenderd, Eli R. Ik heb dit volledig met de stock gedaan. Ik kan je de PSD doorsturen om het te bewijzen. Geen verdere reacties hierover graag, terug on-topic.
Na een lange tijd heb ik nog een signature om aan jullie te tonen. Rates zijn altijd welkom.