November 21, 200421 yr ik heb een probleem met 2player mode;als ik in de fik loop dan fik ik af,als ik met mijn 2de popetje in de fik ga staan fikt hij niet af!!!!! :angry: en ik ben een NON CHEATER!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus seg ff wak moet doen
ik heb een probleem met 2player mode;als ik in de fik loop dan fik ik af,als ik met mijn 2de popetje in de fik ga staan fikt hij niet af!!!!! :angry: en ik ben een NON CHEATER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dus seg ff wak moet doen