Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_603258 Wat is Xfire Xfire is een chatprogramma wat je onder het gamen kan gebruiken. Je krijgt er een profiel en het meet je aantal game-uren. Memberlijst Hier kunnen GTAForum.nl leden hun Xfire naam posten. Links de forumnaam, rechts de Xfire naam. Koen729 --> kavia Whitegold --> blu3dev1lcaviaIIIII --> eend3506M.Gordon --> mitchelgordonVforV --> vforvSWYV --> swyvDikbuik --> dikbuikDark_GTA_Mike --> darkmike12345Rayman800 --> rayman800Argon --> juuldrSvenie --> svenie1992Indycar series --> indycarseriesThabit --> realifirePreddy --> richardnlNicsan --> nicsan007The GamerII --> thagamer2Thundercover --> thundercover Spellingvouten s.v.p. melden. Even voor de duidelijkheid, het is toegestaan om Xfire adressen uit te wisselen! Laatste update: Bewerkt: 12 februari 200718 jaren door Koen729
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_603265 Je Xfire account delen volgens mij net andere is netzoals e-mailadressen en Msn adressen, en dat mag niet, in ieder geval niet in het forum openbaar. Het kan wel via PB
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_603279 Na overleg mag dit topic open blijven, dus het delen van je Xfire account/naam is openbaar gewoon toegestaan. ^^
Geplaatst: 5 februari 200718 jaren comment_604037 Laat ik dan maar zo sociaal zijn om mijn Xfire te zeggen . Username:blu3dev1l Nickname:[dft]White Gold[NL] [dft] Is van mijn clan in MTA:D. Bewerkt: 6 februari 200718 jaren door White Gold
Geplaatst: 5 februari 200718 jaren comment_604115 Mijn XFire Username: mitchelgordon Nickname: [H*C]PS_fan[NL] [H*C] is mijn clan op MTA.
Geplaatst: 6 februari 200718 jaren comment_604436 Tuinhek dacht ik. ik gebruik het alleen niet vaak lol dat is niet waar, ik heb al 2 maanden geen SA meer gespeeld EDIT ooh excusses zat verkeerd te kijken Bewerkt: 6 februari 200718 jaren door Dikbuik
Geplaatst: 6 februari 200718 jaren Auteur comment_604450 [Aangepast] >>> Door Jowx: Het is niet nodig om bij elke update in de lijst een post te maken, mensen kunnen zelf in de lijst zien wanneer er het laatste een update is geweest.<<< Sorry. Bewerkt: 6 februari 200718 jaren door Koen729
Geplaatst: 6 februari 200718 jaren comment_604464 Hij doet een poging om zijn postcount kunstmatig hoog te houden >>> Door Jowx: En jij doet gezellig mee. Dit soort posts zijn zeer ongewenst, laat het werk van een moderator ook aan de crew over en ga zelf niet (openbaar) over leden of acties van leden oordelen. Ontopic!<<<
Geplaatst: 6 februari 200718 jaren comment_604515 dit is die van mij! naja hij werkt niet, hulp? >>> Door Jowx: Waar is de brand? Om een plaatje te posten hoef je hem alleen maar tussen de 'IMG tags' te plaatsen, als je niet weet hoe de BBcodes van het forum werken kan je »hier« klikken voor uitleg en informatie. Ik heb je plaatje nu tussen de IMG tags gezet en zo te zien werkt hij prima, veel plezier! <<< Bewerkt: 6 februari 200718 jaren door Jowx
Wat is Xfire
Xfire is een chatprogramma wat je onder het gamen kan gebruiken. Je krijgt er een profiel en het meet je aantal game-uren.
Memberlijst
Hier kunnen GTAForum.nl leden hun Xfire naam posten. Links de forumnaam, rechts de Xfire naam.
Koen729 --> kavia
Whitegold --> blu3dev1l
caviaIIIII --> eend3506
M.Gordon --> mitchelgordon
VforV --> vforv
SWYV --> swyv
Dikbuik --> dikbuik
Dark_GTA_Mike --> darkmike12345
Rayman800 --> rayman800
Argon --> juuldr
Svenie --> svenie1992
Indycar series --> indycarseries
Thabit --> realifire
Preddy --> richardnl
Nicsan --> nicsan007
The GamerII --> thagamer2
Thundercover --> thundercover
Spellingvouten s.v.p. melden.
Even voor de duidelijkheid, het is toegestaan om Xfire adressen uit te wisselen!
Laatste update:
Bewerkt: door Koen729