Jump to content
Geplaatst:
comment_51583

Hier heb ik even een overzicht gemaakt van mogelijke fouten in het spel of van de ps2.

Fouten rapport:

Loading error: kan liggen aan gebruik van cheats, dit is meestal niet het geval en moet het liggen aan memorycard en/of bug in je save...

gebruik hierbij een 2e memorycard om je save (als je hem wilt bewaren) om te zetten naar de andere memorycard

effect: doet de overgezette save het op de andere memorycard ook niet dan ligt het aan de save en/of memorycard input.

doet de overgezette save het op de andere memorycard WEL, dan is die andere memorycard niet helemaal goed en niet te vertrouwen.

Crash van spel in bepaalde missie: kijk goed voor een mogelijke weg om dit alsnog op een normale manier te overbruggen of kijk of misschien jij eigen fout was en dat je iets verkeerd deed. is dit niet het geval kijk of er vetten, vlekken, krassen op je GameDvd zitten. is dit het geval, kopieer zo snel mogelijk je game met een dvd brander voor de zekerheid. * Stuk gedelete *

*LET OP* Het branden van de game om de fout te verhelpen werkt niet altijd, maar het verhoogt de kans wel om de fout te verhelpen.

Ps2 start nietmeer op na het spelen van gta san andreas: Dit gebeurt wel vaker is een ramp voor iedere gamer. mede dankzij de grote van het spel gta SA kan de lezer van de DVD kapot gaan. dit is te horen als je gta SA speelt (het ratelen, en heeel even blijven hangen van het spel). Als je ps2 nietmeer opstart kan dat liggen aan:

je stekkers zitten los :rolleyes: : doe ze er goed in en je kan weer aan de gang

je lezer van je Dvd is defect: probeer een nieuwe erin te laten zetten. (weet niet of deze mogelijkheid bestaat, zo niet koop een nieuwe ps2 :( )

Andere defecties: als je de hiervoor genoemde problemen al gecheckt heb en alles ervan is goed, ligt het waarschijnlijk aan iets anders :lol: , bel sony of mail ze en zeg wat er is en wat niet defect is, zij helpen je waarschijnlijk verder.

Disk error tijdens het spelen/laden/opstarten: er zit waarschijnlijk een kras op je game en probeer hem gauw te branden. (deze error is niet op een andere manier te verhelpen.)

Vaak vastlopen: kan door krassen en/of (vet)vlekken komen, defecte lezer(lazer) of andere defecties in je ps2.

Voor vragen: Ga naar de sony website en zoek het service nummer

vragen aan mij: Stuur me een PM

Bewerkt: door Vayne

• Reacties 79
  • Bezichtigingen 5.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_94607
P.S. over 18 jaar en ouder gesproken.... hoe oud moet je zijn voor dit forum?

Je mag altijd registreren ongeacht je leetijd. Er is geen bepaalde leeftijdsgrens dus iedereen kan registreren.

nou de grens voor mij ligt toch wel van 11 jaar tot met 55 ouder dan dit en jonger dan die vind ik het niet kunnen, we zijn jongeren de meeste begrijpen niet eens waar we over praten tenzij je voorliefde GTa heet

Geplaatst:
comment_95284

wat bedoel je? :) :blink: :unsure: :puh::D :lol:

EDIT:

Sorry Brokentable ik was toen pas op het forum ik wist niet wat ontopic was ik had nog nooit vantevoren op een ander forum gezeten en ik kon de regels niet zo goed na lang op het forum rond te neuzen ben ik al achter alle regeltjes ;):)

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza

Geplaatst:
comment_95598

jahoor het noodlot heeft ook bij mij toegeslagen :angry:

had al wel vaker een error melding en soms een haperend spel, maar wat me nu gebeurd....

ben al dagen bezig voor de 100 % alle extra missie's alle dingen die je moet vinden en de laaste 2 missies moest ik nog...

dacht ga nu eerst is die missie;s uitspellen vandaag, eerste gedaan ga naar de laaste toe, word dood gegeschoten :puh:

dus spel opnieuw opstarten....

vergeet het maar ;) alles weg!!!!! kutzooi kan ik weer opnieuw gaan beginen

verder had ik best vaak de laaste tijd dat cj zelf ging lopen, even opnieuw opstarten en weg was het weer :blink:

oooh en bij mij bleef het gele driehoekje staan na de 7ende trukmissie zeer irri moet ik zeggen als je elke dus 2 gele driehoekjes hebt tijdens een missie

Bewerkt: door -wouter-

Geplaatst:
comment_97025

Innd dat vind ik ook.

Waarom zou je zo veel uitgeven als het makkelijk kan.

Kijk ik vind het gewoon vet om Alle gta spellen Origineel te hebben.

Net zoals sommige cd's

Maar als ik gewoon een spel zie en dat lukt me vet download ik het gewoon weetje dan ga ik die niet meteen kopen.

Ik wil wel meer dingen met me verdiende geld doen LOL:P

Zoals sparen voor een dubble layer dvd brander ;)

Greets

CapoJo

Capo Di tutti Capi!!

(baas der basen in het italiaans)

Geplaatst:
comment_97938
Ik ben 14 maar het spel is voor 18 super raar

maar ook bij de topic gemiddelde leeftijd was er ook een jongen van 12 of 11

ik ben ook 12 en vind dat dat daar nix mis mee is ik vind het heus niet eng hoor het spel en kan wel tegen geweld en een beetje grof taal gebruik.

Als je in de stad loopt hoor je dat ook duz..... :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_103446
dan heb je chip nodig om gekopierde games te spelen

dat was met de playstation 1 en psone zo dat klopt wel maar mijn ps2 is ook omgebouwd en heb allemaal kopien van mij games gemaakt toen ik dit las :puh::puh::puh:

k had nog veel discs liggen maar ik verkoop ze niet ofzo

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_108613

ik heb eigelijk nie veel fouten. ja alleen kan ik niet meer uitstappen als ik in een vortex zit.

maar weet er niemand waar dat je je PS2 kunt laten ombouwen en hoeveel kost dat?

Bewerkt: door emilehenckaerts

Geplaatst:
comment_108616

ombouwen??? daar doen we hier niet aan.

maar als je wil kan ik je PS2 wel verbouwen...ik heb nog een klauwhamer en een gasbrander in me schuur staan...kom maar een keer langs zou ik zeggen!

ps. diegene die serieus antwoord op die vraag geeft...heeft een probleem

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.