- Reacties 45
- Bezichtigingen 5.4k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
MartyCeha 12 posts
-
Basssss 7 posts
-
MASTERMIND 5 posts
-
Pietje II 4 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Er bestaan echt hidden interiors in VCS, die extreem hoog liggen. Ik ben in een alternatief interieur van het winkelcentrum terecht gekomen. In de Ammunations hangen geen wapens aan de muur, er zijn geen mensen(ook geen verkopers of politie), er zijn geen markers om eruit te komen, er is geen winkelmuziekje (het geluid stond aan!) en het plafond in het Italiaans restaurant is unsolid. Hoe ben ik daar gekomen? Als je de Empire State ten zuidwesten van het winkelcentrum hebt overgenomen, en je hebt er een High-Rollers smuggling business, dan is de situatie hetzelfde als bij mij (ik heb ze allemaal). Soms als je naar zo'n empire state rijdt, zijn ze nog vaag, en ze zijn dan ook unsolid, dus je kunt er gewoon in rijden. Na even te wachten is het solid geworden (het spel laadt echt langzaam) en je zult een tijdje op en neer geduws worden in die vloer daar, als je uitgestapt bent. Na een tjdje val je door de vloer heen en val je in de gray hell, en je wordt gerespawned in dat alternatieve interieur van het winkelcentrum! Weird... Je kan daar dus niet uit zonder dood te gaan. Er zitten ook twee red balloons in. Ik denk zelf dat het gebruikt word tijdens de missie Brawn of the Dead. Het ligt erg hoog. Als je vlak naast een muur gaat staan en je mikt vrij met je geweer, dan kun je een stukje door de muur kijken. Ik zag geen grond of water, alleen wolken en lucht. Ik kan alleen shitscreens maken, met een fotocamera, dus verwacht niet te veel kwaliteit.