hey ik keek wat rond op het net en ik zag hoe veel keer de makers van gta voor de rechter heb gestaan omdat deze gast (jackass thompson oops jack sorry) niet blij is met het spel hott coffee mod begrijp ik nog wel. maar hij zegt dat rockstar bestaat uit sicopaten en is criminaliteit bedrijfsvorm en hij begint al te zijken als een moeder van een 14 jarig kind de makers gaat aanklagen omdat dat kind zijn vader slaat ja nou dan moet je niet bij de makers zijn maar bij de familie want die hadde moeten weten dat er duidenlijk staat rated 18+! niet rated teen en een oma klaagt de makers voor 600milljoen! omdat haar kleinzoon helemaal gek wordt nouuu dan ben je toch helemaal niet goed HET IS MAAR EEN SPEL! en die jack klaagt allegames aan voor sex seens er in zoals killer 7 en het bleek er niet eens in te zitten sukkel! dus ik denk dat deze mafkees gewoon wat dokoe will verdienen en geen xbox kan betalen of zo en wat denk jij?
hey ik keek wat rond op het net en ik zag hoe veel keer de makers van gta voor de rechter heb gestaan omdat deze gast (jackass thompson oops jack sorry)
niet blij is met het spel
hott coffee mod begrijp ik nog wel. maar hij zegt dat rockstar bestaat uit sicopaten en is criminaliteit bedrijfsvorm en hij begint al te zijken als een moeder van een 14 jarig kind de makers gaat aanklagen omdat dat kind zijn vader slaat ja nou dan moet je niet bij de makers zijn maar bij de familie want die hadde moeten weten dat er duidenlijk staat rated 18+! niet rated teen
en een oma klaagt de makers voor 600milljoen! omdat haar kleinzoon helemaal gek wordt nouuu dan ben je toch helemaal niet goed
HET IS MAAR EEN SPEL!
en die jack klaagt allegames aan voor sex seens er in zoals killer 7 en het bleek er niet eens in te zitten
sukkel!
dus ik denk dat deze mafkees gewoon wat dokoe will verdienen en geen xbox kan betalen of zo en wat denk jij? 
groetuh mii
Bewerkt: door battle1970