Geplaatst: 21 november 200420 jaren comment_51666 hoe meer driving skill hoe beter de handeling van de auto's is. VERPLAATS naar General
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58024 hoe krijg je driving skill snel vol ( k bedoel daar mee wat je het beste kan doen want veel rijden lijkt me beetje logies )
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58026 volgensmij heb je geen andere manieren om het snel vol te krijgen
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58030 ik dagt mischien dat je bijf. moet mensen doden in je auto ofzo :blink: want er staat driving SKILL.
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58037 ik dagt mischien dat je bijf. moet mensen doden in je auto ofzo :blink: want er staat driving SKILL. KILL is doden SKILL = vaardigheid Je kunt je drivingskill (rijvaardigheid dus) ook verhogen door de drivingschool te halen, en het liefst op goud.
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58042 als je schrepe bochten met je auto maakt gaat je driving skill ook flink omhoog B)
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58334 gewoon lang rijden en uw shill gaat omhoog mijn bike skill is al vol en mijn drivingskill is nog lang niet vol is het erg als die bike skill vol is en je de bike school nog moet doen
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58345 gewoon lang rijden en uw shill gaat omhoog mijn bike skill is al vol en mijn drivingskill is nog lang niet vol is het erg als die bike skill vol is en je de bike school nog moet doen Ja, dan loopt het spel vast! (waarom zou dat in vredesnaam erg zijn?)
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58470 gewoon lang rijden en uw shill gaat omhoog mijn bike skill is al vol en mijn drivingskill is nog lang niet vol is het erg als die bike skill vol is en je de bike school nog moet doen Ja, dan loopt het spel vast! (waarom zou dat in vredesnaam erg zijn?) Wat bedoel je met dan loopt het spel vast. Bedoel je dat je dan je PS2 moet resetten. :blink: Of dat je niet meer verder kunt met het verhaal. :blink:
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58471 gewoon lang rijden en uw shill gaat omhoog mijn bike skill is al vol en mijn drivingskill is nog lang niet vol is het erg als die bike skill vol is en je de bike school nog moet doen Ja, dan loopt het spel vast! (waarom zou dat in vredesnaam erg zijn?) Wat bedoel je met dan loopt het spel vast. Bedoel je dat je dan je PS2 moet resetten. :blink: Of dat je niet meer verder kunt met het verhaal. :blink: Het was cynisch bedoeld...
wat gebeurd er als je driving skill voll hebt?