Geplaatst: 7 februari 200718 jaren comment_605187 Wat welk team zou jij spelen als jij De trainer van het nederlands elftal bent. Hier is mijne: Goal:Edwin Van De Sar Verdediging:Giufunny Van Bronckhorst,Jaap Stam,Ron Vlaar,Joris Mathijsen, Middenveld:Rafael V/D Vaart,Wesley Sneijder,Arjen Robben,Mark Van Bommel, Aanval:Klaas-Jan Huntelaar,Ruud Van Nistelrooy. Trainer:Rinus Michels(Helaas Dat hij al jaren weg is)Hij heeft het ek '88 ook gewonnen met het nederlands elftal mijn opa was erzelfs bij. Groeten Jensbrinkman
Geplaatst: 7 februari 200718 jaren comment_605502 Van der Sar Jaliens [??], Boulahrouz, Stam, Gio Sneijder, Cocu, Davids Van Persie, Huntelaar, Robben
Geplaatst: 9 februari 200718 jaren comment_606432 Van der sar gio boularouz stam ron vlaar v/d vaart cocu davids van persie huntelaar robben
Geplaatst: 9 februari 200718 jaren comment_606543 Gewoon heel PSV erin, dan komt het wel goed Haha ja inderdaad. Alleen jammer dat PSV niet zo veel Nederlanders heeft.
Geplaatst: 9 februari 200718 jaren comment_606916 Je kunt geen elftal opstellen van Nederlandse PSV-spelers.. of je moet uit de jeugd gaan halen
Geplaatst: 11 februari 200718 jaren comment_608644 Keeper: Van der sar Verdediging:Ooijer --- stam --- j.mathijsen Middenveld:Sneijder---Cocu---C.seedorf--- Van der Vaart Aanval:Kuyt---Van Nistelrooy---Huntelaar
Geplaatst: 11 februari 200718 jaren comment_608890 Gewoon heel PSV erin, dan komt het wel goed Ik heb 't gemerkt tijdens de wedstrijden tegen AZ, Roda JC en Sparta(1-1 ). Mijn opstelling: Met de huidige middelen: -Robben-----Huntelaar---- -v. Persie -v.d.Vaart------Cocu---------Seedorf -Gio- -Ooijer- -Boularhouz- -Kromkamp ---------------v.d. Sar--------------------- All time: -Overmars-----v. Basten------Zwart-- -Cruijff(op '10)-Neeskens---v. Hanegem -F. de Boer- -Stam- -Rijkaard--Koeman -----------.v. Breukelen------------- Trainer: Rinus Michels
Geplaatst: 27 februari 200718 jaren comment_621603 In de Goal: van der Sar Verdediging v.l.n.r : De Cler - Stam - J. Mathijsen - Gio Middenveld: Sneijder - van der Vaart Aanval: Robben - Huntelaar - van Nistelrooy - van Persie Trainer: Henk ten Cate Bewerkt: 27 februari 200718 jaren door Ar
Geplaatst: 27 februari 200718 jaren Auteur comment_622090 Gewoon heel PSV erin, dan komt het wel goed Ik heb 't gemerkt tijdens de wedstrijden tegen AZ, Roda JC en Sparta(1-1 ). Mijn opstelling: Met de huidige middelen: -Robben-----Huntelaar---- -v. Persie -v.d.Vaart------Cocu---------Seedorf -Gio- -Ooijer- -Boularhouz- -Kromkamp ---------------v.d. Sar--------------------- All time: -Overmars-----v. Basten------Zwart-- -Cruijff(op '10)-Neeskens---v. Hanegem -F. de Boer- -Stam- -Rijkaard--Koeman -----------.v. Breukelen------------- Trainer: Rinus Michels Welke koeman? erwin of ronald?
Geplaatst: 2 maart 200718 jaren comment_624414 Dat zal Ronald wel wezen, want ie speelde altijd in de verdediging op de 4 positie Erwin was, volgens mij, middenvelder
Geplaatst: 2 maart 200718 jaren comment_624550 NU:(4-3-3) keeper: V/d Sar verdedigers VLNR: v. Bronckhorst, Bouma, Ooijer, Kromkamp middenveld VLNR: Davids, Seedorf, Sneijder aanval VLNR: Babel, Huntelaar, v. Persie All-Time: (4-4-2 met ruit op middenveld keeper: V/d Sar verdedigers VLNR: F. De Boer, Stam, Rijkaard , Koeman middenveld VLNR: Davids, Cruiff (nr. 10), Rijkaard (Verd. Middenvelder), Sneijder aanval VLNR: v. Basten, Gullit Trainer: Louis v. Gaal in de jaren bij ajax (vooral '95) Bewerkt: 2 maart 200718 jaren door Da Phoenix
Geplaatst: 9 maart 200718 jaren comment_629251 Aanval: Babel-----Van Persie-----Robben Middenveld: Sneijder-----Cocu-----Seedorf Verdediging: Gio-----Boulahrouz-----Ooijer-----De Cler Goal: Van der Sar (en als opvolger Michel Vorm) Bewerkt: 9 maart 200718 jaren door Deetje1607
Geplaatst: 19 maart 200718 jaren comment_635945 Hier is mijn opstelling: Trainer: Ik! De vraag is toch echt: Met welk team zou jij spelen als jij de trainer van het Nederlands elftal bent.
Geplaatst: 19 maart 200718 jaren Auteur comment_636184 Iedereen zet ff een E. of een R. voor koeman dna is het duidelijk of je Erwin of Ronald bedoelt
Geplaatst: 21 maart 200718 jaren comment_637140 Verdeging-stam,jaliens,vanbrockhorst,heitinga middenveld-sneijder,vandvaart,cocu,seedorf aanval-Babel,huntelaar,van nisterooi goalkeeper-vandersar invallers-perez,rosales,emanuelson trainer-ronaldjJ
Wat welk team zou jij spelen als jij De trainer van het nederlands elftal bent.
Hier is mijne:
Goal:Edwin Van De Sar
Verdediging:Giufunny Van Bronckhorst,Jaap Stam,Ron Vlaar,Joris Mathijsen,
Middenveld:Rafael V/D Vaart,Wesley Sneijder,Arjen Robben,Mark Van Bommel,
Aanval:Klaas-Jan Huntelaar,Ruud Van Nistelrooy.
Trainer:Rinus Michels(Helaas Dat hij al jaren weg is)Hij heeft het ek '88 ook gewonnen met het nederlands elftal mijn opa was erzelfs bij.
Groeten Jensbrinkman