Geplaatst: 7 februari 200718 jaren comment_605364 Hoi, ik was graag nieuwsgierig wat julie beste record met stunten, two wheel bones, wheelie en stoppie is. Je kan dat lezen(voor de mensen die het nog niet weten, maar dat lijkt me sterk)in je'Ratting List'. de mijne zijn: Longest insane jump: 336.00 Greatest insane jump:19.00 Maximum insane jump flips:3 Maximum insane jump rotation:1226(met heel veel geluk ) Greatest insane stunt: Perfect quadruple insane stunt Longest wheele time:43 seconden Longest stoppie time:3 seconden Longest face plant:49.94 Longest 2 wheels time:5 seconden... en natuurlijk ben ik ook een grote-stunt fan! (drm maak ik ook zoveel topics erover aan:P) je mag natuurlijk ook gewoon vragen stellen als je wilt weten hoe je een stunt uitvoerd. Bewerkt: 10 februari 200718 jaren door runescaper8
Geplaatst: 9 februari 200718 jaren comment_606578 welke stunt is er bij de vliegveld??? je zei tog dat je tussen de vliegtuigen moest??
Geplaatst: 9 februari 200718 jaren comment_606593 welke stunt is er bij de vliegveld???je zei tog dat je tussen de vliegtuigen moest?? Niet tussen, maar over een vliegtuig. Het is de bedoeling dat je over een trapje heen rijdt, waar normaal passagiers in het vliegtuig stappen. Omdat het trappetje niet vast staat aan het vliegtuig, maar een paar meter er voor is dit een mooie jump-gelegenheid. Neem een lange aanloop, want hier heb je genoeg ruimte voor op het grote vliegtuig. Druk om harder te gaan de analog-stick half naar voren, maar laat deze bij het trappetje weer los. Als je voorover leunt bij het trappetje zul je vallen. Vervolgens zie je het beeld van verschillende camera's zoals gebruikelijk bij een unique stunt. Als je over het vliegtuig bent geland, heb je hem gehaald. Klik hier voor de kaart. Hij staat helemaal links-onder, vlakbij een hele lange start/landbaan voor vliegtuigen
Geplaatst: 10 februari 200718 jaren comment_607668 Longest insane jump: 627.00 Weet je waar de derde savehouse ligt???? ( The Compound)Daar heb je een USB (6). Ik heb die afstand met veel geluk gehaald. Toen ik die stunt nog eens deed, ging ik zo hard dat ik plots (toen ik daalde) de bovenkant van een muur raakte. Die muur duwde me weer een beetje de lucht in, dus kwam ik nog eens een stuk verder. En zo heb ik die afstand gehaald. Ik weet niet of jij een typ fout hebt gemaakt, maar dit lijkt mij enigsinds onmogelijk om te doen. Kun je het mischien wat beter uitleggen met 'Het Muurtje' ?
Geplaatst: 28 februari 200718 jaren comment_622767 ik weet uit mn hoofd alleen dat mijn longest weelie 145 sec is en longest stoppie maar 4 sec haha
Geplaatst: 28 februari 200718 jaren comment_622953 ik heb ergens gelezen, dat je eerst een wheelie moet maKen dan weet een stoppie dan weet wheelie etc.... en het werkt........egt!! ik heb daarbij een stoppie van 23 seconden gehaald!
Hoi, ik was graag nieuwsgierig wat julie beste record met stunten, two wheel bones, wheelie en stoppie is.
Je kan dat lezen(voor de mensen die het nog niet weten, maar dat lijkt me sterk)in je'Ratting List'.
de mijne zijn:
Longest insane jump: 336.00
Greatest insane jump:19.00
Maximum insane jump flips:3
Maximum insane jump rotation:1226(met heel veel geluk
)
Greatest insane stunt: Perfect quadruple insane stunt
Longest wheele time:43 seconden
Longest stoppie time:3 seconden
Longest face plant:49.94
Longest 2 wheels time:5 seconden...
en natuurlijk ben ik ook een grote-stunt fan!
(drm maak ik ook zoveel topics erover aan:P)
je mag natuurlijk ook gewoon vragen stellen als je wilt weten hoe je een stunt uitvoerd.
Bewerkt: door runescaper8