Jump to content

Het stunten topic!

runescaper8 (gast)

Recommended Posts

runescaper8 (gast)

Hoi, ik was graag nieuwsgierig wat julie beste record met stunten, two wheel bones, wheelie en stoppie is.

Je kan dat lezen(voor de mensen die het nog niet weten, maar dat lijkt me sterk)in je'Ratting List'.

de mijne zijn:

Longest insane jump: 336.00

Greatest insane jump:19.00

Maximum insane jump flips:3

Maximum insane jump rotation:1226(met heel veel geluk :puh: )

Greatest insane stunt: Perfect quadruple insane stunt

Longest wheele time:43 seconden

Longest stoppie time:3 seconden

Longest face plant:49.94 ;)

Longest 2 wheels time:5 seconden...

en natuurlijk ben ik ook een grote-stunt fan! :*D(drm maak ik ook zoveel topics erover aan:P)

je mag natuurlijk ook gewoon vragen stellen als je wilt weten hoe je een stunt uitvoerd.

Bewerkt: door runescaper8
Delen op andere websites

Hey, mijn resultaten zijn:

Longest insane jump: 627.00

Greatest insane jump: 15.00

Maximum insane jump flips: 2

Maximum insane jump rotation: 578°

Greatest insane stunt: Flaming triple insane stunt

Longest wheele time: 0 seconden

Longest stoppie time: 0 seconden

Longest face plant: 43.69

Longest 2 wheels time: 3 seconden...

Wat moet je doen om deze stunt te behalen? (=Perfect quadruple insane stunt)

Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

ga naar het vliegveld met een Infernus/cheetah .Dan ga je helemaal naar achteren(waar zoeen unique stunt bones te vinden is, waar je over een vliegtuig moet stunten)en moet je recht voor de startbaan staan:bij 2 van die soort wegen maar dan omgoog-1 stijl omhoog en een minder hoge-(als je op die hoge gaat knal je er recht tegen op) .

daar rij je dan met je auto precies tussendoor die twee omhoog staande......wegen ofsow.en rij je voorbij de eerste ramp(dat is zoeen rood ding wat omhoog staat)en dan bij de tweede ramp, moet je proberen met je twee rechtse wielen van je auto op de ram rijden(en de andere twee wielen,linkse wielen, op de grond)

en dan als het goedis(bij mij wel dan )krijg je een mooie stunt, genieten dus!.

ik denk dat het zo wel genoeg is, en als je er nog niet uitkomt hoor ik het graag!

owja, ik kan geen screens maken met mijn psp:P

nou heb ik nog een vraagje:

.

hoe maak jij zoeen lange stunt. waar en hoe?

Delen op andere websites

ik weet alleen uit mijn hoofd dat mijn langste wheelie 76 seconde is en langste stoppie 9

Sorry maar ik ga even offtopic:

Hoe haal jij een stoppie van 9 seconden :? Mijn langste stoppie ooit is 4 sec. op san andreas ? (Mss kan het op vcs beter, ik moet hem dringend is kopen)

Delen op andere websites

ik weet alleen uit mijn hoofd dat mijn langste wheelie 76 seconde is en langste stoppie 9

Sorry maar ik ga even offtopic:

Hoe haal jij een stoppie van 9 seconden :? Mijn langste stoppie ooit is 4 sec. op san andreas ? (Mss kan het op vcs beter, ik moet hem dringend is kopen)

nou de trucje is je maakt een stoppie dan weer een wheelie niet te lang gewoon kort dan weer een stoppie wel ietjes langer dan wer wheelie

dus bij wheelie moet je gwoon de voorwiel omhoog dan weer naar beneden en stoppie dan weer wheelie

je kan het best met een PCJ 600

Delen op andere websites

ga naar het vliegveld met een Infernus/cheetah .Dan ga je helemaal naar achteren(waar zoeen unique stunt bones te vinden is, waar je over een vliegtuig moet stunten)en moet je recht voor de startbaan staan:bij 2 van die soort wegen maar dan omgoog-1 stijl omhoog en een minder hoge-(als je op die hoge gaat knal je er recht tegen op) .

daar rij je dan met je auto precies tussendoor die twee omhoog staande......wegen ofsow.en rij je voorbij de eerste ramp(dat is zoeen rood ding wat omhoog staat)en dan bij de tweede ramp, moet je proberen met je twee rechtse wielen van je auto op de ram rijden(en de andere twee wielen,linkse wielen, op de grond)

ik denk dat het zo wel genoeg is, en als je er nog niet uitkomt hoor ik het graag!

.

Weet je waar de derde savehouse ligt???? ( The Compound)

Daar heb je een USB (6).

Ik heb die afstand met veel geluk gehaald.

Toen ik die stunt nog eens deed, ging ik zo hard dat ik plots (toen ik daalde) de bovenkant van een muur raakte.

Die muur duwde me weer een beetje de lucht in, dus kwam ik nog eens een stuk verder.

En zo heb ik die afstand gehaald.

Delen op andere websites

.

Weet je waar de derde savehouse ligt???? ( The Compound)

Daar heb je een USB (6).

Ik heb die afstand met veel geluk gehaald.

Toen ik die stunt nog eens deed, ging ik zo hard dat ik plots (toen ik daalde) de bovenkant van een muur raakte.

Die muur duwde me weer een beetje de lucht in, dus kwam ik nog eens een stuk verder.

En zo heb ik die afstand gehaald.

de derde safehouse ligt in de 2de eiland voor de normale vc is de eerste eiland

Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

aznstryker, jij post aleen maar onnodige dingen. i.p.v je lijst met stunts aan te geven stel je onnozele vragen :duh: .

Ik weet dat je graag lkkr veel berichten wilt hebben, maar een post van maar 4 woorden is ook niet luek ;)

voortaan(geld ook voor andere)je lijst met stunts aangeven of vragen hoe ik(zo veel of wat tips) punten kan scooren. :) .

en voortaan ook niet aleen je wheelie of stoppie aangeven(gewoon het lijste, nouja 1 of 2 dingen vergeten mag wel hóór ;) .

Delen op andere websites

Longestinsane jump distance: 164.00

Greatest insane jump height: 17.00

Maximum insane jump flips: 3

Maximum insane jump rotation: 382

Greatest insane stunt: Perfect double insane stunt

longest wheelie time: 79sec

Longest wheelie distance: 2661.15

Longest stoppie time: 9

Longest 2 wheelie time: 5

zo nu goed????

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...