Geplaatst: 7 februari 200718 jaren comment_605480 Kan iemand mij helpen om andere wapens in GTA San Andreas te zetten?
Geplaatst: 7 februari 200718 jaren comment_605486 Jahoor! Maar dan moet je wel even zeggen of je zelf nieuwe wapens wil maken, of van internet wil downloaden en installeren. Als je dat laatste wil doen, wat ik denk dat je wil, moet je gewoon alles doen wat er in de Readme of de Leesmij staat. Als dat niet lukt, kan je hier altijd terug komen. Bewerkt: 7 februari 200718 jaren door Nickonly
Geplaatst: 7 februari 200718 jaren Auteur comment_605523 Using imgtool open gta3.img, then replace silenced.dff and silenced.txd dat staat er in de readme ik heb silenced.dff en silence.txd gevonden maar hoe moet k het dan vervolgens vervangen ?
Geplaatst: 7 februari 200718 jaren comment_605526 Dat is helemaal niet moeilijk. Ik heb een totale handleiding geschreven over hoe je dit soort toestanden installeert. Die handleiding vind je >hier<. Lees deze aandachtig door, t/m stap 7. Denk niet dat je stukken snel kunt overslaan, bij dit soort dingen gaat het erom dat je aandachtig leest en precies doet wat er staat. Let er alleen wel op dat je alleen stap 1 t/m 7 volgt. Veel succes!
Geplaatst: 7 februari 200718 jaren Auteur comment_605549 het is me gelukt bedankt voor de handleiding
Kan iemand mij helpen om andere wapens in GTA San Andreas te zetten?