Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_606459

Dit probleem heb ik ook gehad. Windows Movie Maker heeft 1 groot nadeel: Als je filmpje te groot wordt wil hij het nergens opslaan.

Hier is niks aan te doen en er is niks met je schijfruimte aan de hand, dus maak je geen zorgen. Download een trial van Adobe Premiere Pro en maak in de 30 dagen daar je filmpje mee :*D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_607061

Ik heb mijn filmpje in 2 delen gesplitst op movie maker en ze 1 voor 1 opgeslagen als een filmbestand,dat werkt.

Maar nu moet ik ze terug op een ander prog. bijeen plakken zodat het 1 film word.

Bestaat er misschien een simpelder kleiner progje dan Adobe Premiere Pro? :?

Anders moet ik dat grote prog downloaden en dat duurt wel een uur lang!!!!

Geplaatst:
comment_607065

Controleer of de bestanden die je geimporteerd hebt, nog op dezelfde plek staan waarvan je ze geimporteerd hebt. (snap je het nog?:puh:)

Als je een mediabestand van het Bureaublad importeerd, en later verplaats je het bestand naar Mijn Documenten. Heeft Movie maker daar problemen mee. Je moet hem laten staan totdat je project klaar is, of je moet voor dat je aan je film begint alles al verplaatsen. Dit zou wel eens je probleem kunnen zijn..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_607084

Ik weet nu al wat het probleem is, maar nu dit:

Ik heb mijn filmpje in 2 delen gesplitst op movie maker en ze 1 voor 1 opgeslagen als een filmbestand,dat werkt.

Maar nu moet ik ze terug op een ander prog. bijeen plakken zodat het 1 film word.

Bestaat er misschien een simpelder kleiner progje dan Adobe Premiere Pro? :?

Anders moet ik dat grote prog downloaden en dat duurt wel een uur lang!!!!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_607202

ik heb

AVI MPEG WMV Joiner 1.9.81.2

gedownload, zeer simpel en gemakkelijk. :D

Nu is mijn filmpje volledig, maar nu komt er op de 5 seconden trial op!!!!!!! :@

GRRRR!!

Weet iemand een volledige download ????

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.