Dx11 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 ik weel heel graag area 69 binnengaan, en ik weet dat ik dan de blue hell in moet, maar het probleem is dus dat ik niet weet hoe, ik weet dat dak tegenover de san fierro bouwplaats, maar dat werkt op de xbox niet, ik ben btw pas in san fierro... cheats gebruiken vind ik geen probleem (alleen om dit te doen, en dan niet op te slaan) als dit topic beter ergens anders staat verplaats het maar Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Je kan ook gewoon naar Mulholland gaan, Er zijn daar 2 savehouses. Je moet naar de een met zwembad gaan, Jetpack cheat, Naar de hoek gaan en je bent in Blue Hell. Via daar moet je gewoon naar Area69 gaan. Alles is unsolid maar je bent er wel. Tip: Niet op het water gaan want dat kan niet Voor meer vragen kan je gerust stellen Steel Dogg Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Je kan ook gewoon naar Mulholland gaan, Er zijn daar 2 savehouses. Je moet naar de een met zwembad gaan, Jetpack cheat, Naar de hoek gaan en je bent in Blue Hell. Via daar moet je gewoon naar Area69 gaan. Alles is unsolid maar je bent er wel.Tip: Niet op het water gaan want dat kan niet Voor meer vragen kan je gerust stellen Steel Dogg dat heb ik al eerder gehoord, het enige probleem is dat dat gat daar (zoals ik had gehoort) er pas aan het eind van het spel komt, en ik pas in san fierro ben.. Reageren
michelIII Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 als je bij area 69 bent moet je gewoon helemaal naar beneden vliegen dan spawn je vanzelf in area69 je moet er wel onder zijn Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 als je bij area 69 bent moet je gewoon helemaal naar beneden vliegendan spawn je vanzelf in area69 je moet er wel onder zijn ja dat wist ik al wel, daarom open ik dit topic ook maar het probleem is dus dat ik er eerst onder moet komen, dat is de vraag (hoe kom ik eronder, in de blue hell) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Op onderstaande kaartje, gemaakt van een kaart van wiki (bron) staat vlakbij de pijl een lantaarnpaal. Deze staat in de punt die gevormd wordt door de op- en afrit van de snelweg. Loop vanuit het noorden (over het gras) naar de lantaarnpaal, vlak voor de paal val je in de Blue Hell. succes DX11 Bewerkt: 9 februari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Dx11 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Op onderstaande kaartje, gemaakt van een kaart van wiki (bron) staat vlakbij de pijl een lantaarnpaal. Deze staat in de punt die gevormd wordt door de op- en afrit van de snelweg. Loop vanuit het noorden (over het gras) naar de lantaarnpaal, vlak voor de paal val je in de Blue Hell. succes DX11 het heeft helemaal gewerkt, zelfs op de xbox (waar de meeste bugs wel uit zijn) , bedankt Reageren
Doblie Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik ben ook bij de lantarenpaal van DX11 erin gegaan, maar ik kom halverwege op Area69 kom ik boven de grond en is alles weer normaal. Hoe kan dat? Moet ik heel erg laag in de Blue Hell vliegen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Ik ben ook bij de lantarenpaal van DX11 erin gegaan, maar ik kom halverwege op Area69 kom ik boven de grond en is alles weer normaal. Hoe kan dat? Moet ik heel erg laag in de Blue Hell vliegen?Bijna goed, maar precies andersom: als je te laag in de Blue Hell vliegt of valt kom je terug op het normale speelveld, vlieg dus niet te laag. Als je met een Jetpack vliegt blijf je niet op dezelfde hoogte maar daal je langzaam, je moet dus af en toe weer hoogte winnen. succes Bewerkt: 7 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.