Photo Opportunity , Driving School , En Air Raid
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
Hey mensen ik kan Photo Opportunity , Driving School , En Air Raid niet halen. Ik speel het op de Xbox en op de pc. Deze Savegame is op de Xbox dus ik kan me Savegame niet posten. Ik zal uitleggen wat ik heb geprobeerd en heb gedaan. Ik heb al op WikiGTA gekeken maar met die info heb ik het al geprobeerd maar is het niet gelukt.
Photo Opportunity
Ik heb deze missie tot 3 keer toe gedaan en alle 3 de keren is het mislukt. Ik kom geen eens bij de bestemming aan auto's knallen me van de weg af ik val van de heuvels af terwijl ik gewoon wel rustig rijd. Kan iemand een kaartje ervan geven met de makkelijkste route ?
Driving School
Ik kan het onderdeel Burn and Lap maar niet halen. Ik rem goed in de bochten maar ik knal telkens tegen de pionnen op.
Air Raid
Op de pc haal ik deze makkelijk. Maar op de Xbox is tie echt moeilijk. Op het begin lukt het wel. Maar na een tijdje komen er een heleboel tegelijk en raakt het strookje binnen no time vol. En is de missie mislukt.
Wie kan me helpen met deze missies ?
Edit
Hey goeie tips allemaal ! Ik rem altijd met de Right Trigger. Maar hoe moet je anders remmen ? En ik dee het nooit in volgerde das ook een goede tip en ik deed het nooit op een bepaalde tijd. Ik deed het ook s'avonds en s'nachts.
Bewerkt: door DenkaanHenk