Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nintendo N64 Emulator

Beste Gamevrienden,

Ik zoek voor de Nintendo N64 een emulator om screens etc. op de pc te kunnen zetten. Weet iemand er meer informatie over? Zijn er verschillende versies? Welke is de beste? Waar?

Alvast Bedankt! :klap:

In het geval dit illegaal is mag het topic opslot.. (heb geen idee namelijk) ;)

Featured Replies

Alle emulators stellen je in staat om een game te spelen zonder een console te kopen, dit is dus best wel illigaal.. Tevens is de Rom die je dan download ook gratis verkregen..

Verder denk ik niet dat er zo'n emulator is, PS2, Gamecube en PSP hebben ook geen emulator..

[Edit]

Ik bedoel een apparaat die je aansluit op de N64 en dan screens upload via de PC.. Niks bijzonders aan, want dit doet GTAGames ook alleen dan via PC.. Dus dit bedoelde ik niet.. Ik bedoelde echt een legaal apparaat die je kunt gebruiken om screens te maken, zou het topic daarvoor open mogen? Misschien weet jij het niet, maar iemand anders wel.. :Y

Topic heropend, post hier dus geen emulators die het mogelijk maken om N64 games op de PC te spelen met een ROM. Dat is illegaal en dat mogen we hier niet bespreken. ^^

  • Author

Oke mijn vraag;

Is er een apparaat, die je kunt aansluiten op je N64 om screens te maken; maar legaal.

Die emulators zijn inderdaad illegaal, al was dat woord voor mij onbekend en wist dus niet wat dat betekende. Ik verwacht niet dat het er is, maar in ieder geval hoeft het niet om illegale wegen dicht. ;)

Als iemand het kent dan hoor ik het graag! ^_^

Hij bedoelt wat anders denk ik.

Volgens mij bedoelt ie een soort USB'tje die je in je PC kan stoppen om foto's te maken tijdens het gamen.

Dus als ik het goed heb zitten jullie voor Jan Joker te praten over warezz.

Aangezien een emulator meestal gebruikt wordt voor illegale doeleinden is het tegen de regels van het forum en dus niet toegestaan. Tenzij je een antwoord weet op de vraag van Grove St. vraag ik jullie om hier te stoppen met die discussie over emulators en roms, de posts die alsnog doorgaan met de discussie worden net als de andere posts verwijderd..

Aangezien een emulator meestal gebruikt wordt voor illegale doeleinden is het tegen de regels van het forum en dus niet toegestaan. Tenzij je een antwoord weet op de vraag van Grove St. vraag ik jullie om hier te stoppen met die discussie over emulators en roms, de posts die alsnog doorgaan met de discussie worden net als de andere posts verwijderd..

Srry had je post niet gezien...

>>> Door Jowx: Geen probleem, kan gebeuren.. :) <<<

Oke mijn vraag;

Is er een apparaat, die je kunt aansluiten op je N64 om screens te maken; maar legaal.

Die emulators zijn inderdaad illegaal, al was dat woord voor mij onbekend en wist dus niet wat dat betekende. Ik verwacht niet dat het er is, maar in ieder geval hoeft het niet om illegale wegen dicht. ;)

Als iemand het kent dan hoor ik het graag! ^_^

Het is waarschijnlijk wel mogelijk maar via een kleine omweg. Er is niet een apparaat wat je aan je N64 kan hangen om screens mee te maken, maar zoals je waarschijnlijk wel weet bestaat er zoiets als een TV-kaart voor in je PC, en zolang je geen scart-aansluiting nodig hebt bij je N64 maar gewoon een Kabel-splitter kun je die in je PC stoppen verder werkt het dan gewoon via PrintScreen natuurlijk ;)..

Ik heb een N64 met een Kabel-Splitter, maar een andere vriend van mij had een N64 met scart-aansluiting dus het bestaat allebei.. Geen idee welke jij hebt. Maar waarschijnlijk is er voor de scart ook wel wat te vinden om dat signaal in je PC te krijgen..

Veel succes ermee in ieder geval!

  • Author

Oke mijn vraag;

Is er een apparaat, die je kunt aansluiten op je N64 om screens te maken; maar legaal.

Die emulators zijn inderdaad illegaal, al was dat woord voor mij onbekend en wist dus niet wat dat betekende. Ik verwacht niet dat het er is, maar in ieder geval hoeft het niet om illegale wegen dicht. ;)

Als iemand het kent dan hoor ik het graag! ^_^

Het is waarschijnlijk wel mogelijk maar via een kleine omweg. Er is niet een apparaat wat je aan je N64 kan hangen om screens mee te maken, maar zoals je waarschijnlijk wel weet bestaat er zoiets als een TV-kaart voor in je PC, en zolang je geen scart-aansluiting nodig hebt bij je N64 maar gewoon een Kabel-splitter kun je die in je PC stoppen verder werkt het dan gewoon via PrintScreen natuurlijk ;)..

Ik heb een N64 met een Kabel-Splitter, maar een andere vriend van mij had een N64 met scart-aansluiting dus het bestaat allebei.. Geen idee welke jij hebt. Maar waarschijnlijk is er voor de scart ook wel wat te vinden om dat signaal in je PC te krijgen..

Veel succes ermee in ieder geval!

Dankje voor je informatie, ik zal het onderzoeken! :klap:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.