Geplaatst: 10 februari 200718 jaren comment_607581 Heey, Hoe kan ik online spelen met fifa 06 op de psp? Dat is mijn vraag, want in de handleiding staat dat ik me moet registren en dat heb ik mooi gedaan, maar dan?
Geplaatst: 10 februari 200718 jaren comment_607596 Heb je de site: YourGamingName.com al geprobeerd? Daar heb ik ook ingelogd voor PS2 online het is het proberen waard
Geplaatst: 10 februari 200718 jaren Auteur comment_607607 Heb je de site: YourGamingName.com al geprobeerd? Daar heb ik ook ingelogd voor PS2 online het is het proberen waard Ik heb me nu daar aangemeld en ze zouden de PIN-code opsturen via de post, en dan?
Geplaatst: 10 februari 200718 jaren comment_607610 Heb je de site: YourGamingName.com al geprobeerd? Daar heb ik ook ingelogd voor PS2 online het is het proberen waard Ik heb me nu daar aangemeld en ze zouden de PIN-code opsturen via de post, en dan? Ik zou zeggen, wachten maar ik heb hetzelfde gehad bij mijn PS2
Geplaatst: 10 februari 200718 jaren Auteur comment_607614 Heb je de site: YourGamingName.com al geprobeerd? Daar heb ik ook ingelogd voor PS2 online het is het proberen waard Ik heb me nu daar aangemeld en ze zouden de PIN-code opsturen via de post, en dan? Ik zou zeggen, wachten maar ik heb hetzelfde gehad bij mijn PS2 Moet ik hierna nog iets speciaal doen? Na het invoeren van de PIN-code?
Geplaatst: 10 februari 200718 jaren Auteur comment_607621 Niks, want dat kan ook niet op die site Hoezo niet? Op welke site dan wel?
Geplaatst: 10 februari 200718 jaren comment_607629 Die van yourgamingname Als je de pin hebt ingevoerd, zijn er geen extra opties
Geplaatst: 10 februari 200718 jaren Auteur comment_607636 Die van yourgamingnameAls je de pin hebt ingevoerd, zijn er geen extra opties Bedoel je voor de PSP of zo? Altans kan toch je online spelen want anders zouden ze die functie niet in spel hebben gezet.
Geplaatst: 10 februari 200718 jaren Auteur comment_607644 Nee, ik bedoel op de site Als je op site dan niet online op je PSP kan gamen. Waar dan wel?
Geplaatst: 10 februari 200718 jaren comment_607646 Die van yourgamingname Als je de pin hebt ingevoerd, zijn er geen extra opties Bedoel je voor de PSP of zo? Altans kan toch je online spelen want anders zouden ze die functie niet in spel hebben gezet. Tuurlijk kan je hierdoor online spelen Je krijgt volgens mij voor 1 maand een tijdelijke PIN-Code en die is maar geldig tot 3 weken. Daarna kan je er niks meer mee maar tot die tijd moet je al die PIN-Code hebben gekregen P.S. Zo werkt het op de PS2. Ik weet niet hoe het is op de PSP maar volgens mij ook zo @hierboven : Je speelt in je PSP online waar anders? Bewerkt: 10 februari 200718 jaren door Steel Dogg
Geplaatst: 10 februari 200718 jaren Auteur comment_607651 Die van yourgamingname Als je de pin hebt ingevoerd, zijn er geen extra opties Bedoel je voor de PSP of zo? Altans kan toch je online spelen want anders zouden ze die functie niet in spel hebben gezet. Tuurlijk kan je hierdoor online spelen Je krijgt volgens mij voor 1 maand een tijdelijke PIN-Code en die is maar geldig tot 3 weken. Daarna kan je er niks meer mee maar tot die tijd moet je al die PIN-Code hebben gekregen P.S. Zo werkt het op de PS2. Ik weet niet hoe het is op de PSP maar volgens mij ook zo Maar er staat op het kaartje van je Netwerk Access Code dat je naar yourgamingname.com moet gaan. Ik zal wel zien als ik die PIN-code krijg .... @hierboven : Je speelt in je PSP online waar anders? Dat weet ik ook wel hoor. Maar je heb toch een site nodig die online-gaming controleert en beheert Bewerkt: 10 februari 200718 jaren door MASTERMIND
Geplaatst: 10 februari 200718 jaren comment_607661 Die van yourgamingname Als je de pin hebt ingevoerd, zijn er geen extra opties Bedoel je voor de PSP of zo? Altans kan toch je online spelen want anders zouden ze die functie niet in spel hebben gezet. Tuurlijk kan je hierdoor online spelen Je krijgt volgens mij voor 1 maand een tijdelijke PIN-Code en die is maar geldig tot 3 weken. Daarna kan je er niks meer mee maar tot die tijd moet je al die PIN-Code hebben gekregen P.S. Zo werkt het op de PS2. Ik weet niet hoe het is op de PSP maar volgens mij ook zo Maar er staat op het kaartje van je Netwerk Access Code dat je naar yourgamingname.com moet gaan. Ik zal wel zien als ik die PIN-code krijg .... @hierboven : Je speelt in je PSP online waar anders? Dat weet ik ook wel hoor. Maar je heb toch een site nodig die online-gaming controleert en beheert Je bedoelt de officiele site? op www.playstation.com via daar kom je er wel
Geplaatst: 10 februari 200718 jaren Auteur comment_607665 Je bedoelt de officiele site? op www.playstation.com via daar kom je er wel *zucht*, eerst zei je www.yourgamingname.com en nu is het www.playstation.com. BTW playstation.com is voor de PS2 niet voor de PSP. EDIT: op yourpsp.com verwijzen ze ook naar yourgamingname.com dus ik denk wel dat ik goed zit. Bewerkt: 10 februari 200718 jaren door MASTERMIND
Geplaatst: 10 februari 200718 jaren comment_607674 Je bedoelt de officiele site? op www.playstation.com via daar kom je er wel *zucht*, eerst zei je www.yourgamingname.com en nu is het www.playstation.com. BTW playstation.com is voor de PS2 niet voor de PSP. Ja, bij Yourgamingname schrijf je je in En Playstation.com is eigenlijk de homepage voor al die Playstation consoles daarboven kan je PSP kiezen hier kan je meer info vinden over PSP online: http://www.yourpsp.com/psp/psp.html#sectio...mp;locale=nl_nl en inloggen succes
Heey,
Hoe kan ik online spelen met fifa 06 op de psp? Dat is mijn vraag, want in de handleiding staat dat ik me moet registren en dat heb ik mooi gedaan, maar dan?