Geplaatst: 11 februari 200718 jaren comment_608566 Ik zoek een Runescape clan om in te gaan. Dit zijn mijn stats: Naam: Big Jericho Combat level: 49 Total: 580 Armour + Wapen: Rune battleaxe en Rune Kiteshield en voor de rest Adamant Extra: Ik ben bezig met dragon slayer en ben ook aan het sparen voor Full Rune. Ik been geen member Ben jij clanleader ofzo en je wilt me in je clan spreek me dan aan op dit forum.
Geplaatst: 14 februari 200718 jaren comment_611328 Misschien kun je even inlichten bij Rs-Modder? Die heeft een clan. Ik heb hem ook ooit eens willen joinen, maar ben gestopt met runescape
Geplaatst: 16 februari 200718 jaren comment_612435 Ik heb ook een runescape clan genaamd de wriehers.z We hebben al 7 leden. kijk is op www.wriehforums.tk
Geplaatst: 16 februari 200718 jaren Auteur comment_612633 Ik kom heel de tijd op een site waar je domeinnaam kunt registren van .tk :s
Geplaatst: 25 februari 200718 jaren comment_620376 Je kunt ook naar www.freewebs.com/wrieh Voor mijn clan de wriehers hij is scherp vernieuwd.
Ik zoek een Runescape clan om in te gaan. Dit zijn mijn stats:
Naam: Big Jericho
Combat level: 49
Total: 580
Armour + Wapen: Rune battleaxe en Rune Kiteshield en voor de rest Adamant
Extra: Ik ben bezig met dragon slayer en ben ook aan het sparen voor Full Rune. Ik been geen member
Ben jij clanleader ofzo en je wilt me in je clan spreek me dan aan op dit forum.