Geplaatst: 11 februari 200718 jaren comment_608893 De vraag is dus na welke missie er een jetpack beschikbaar is, en waar? Ik ben net begonnen met de vliegschool.
Geplaatst: 20 februari 200718 jaren comment_615595 hallo allemaal.. mijn vraag gaaat niet ech over hhet onderwerp van deze topi maar kan tog nergens anders teregt.. dis mijn vraag;; kijk ik ben de gebieden aan het veroveren en meo nog maar 2 kheb al 96% maar me respect word steeds minder.. ik knap ze altijd gwn met bazooka neer .. maar me respectw word steeds lager bij het veroveren van die gebieden // snapt een van jullie dit .. pleasss help me ..!!!!alvast bedaknt!!!
Geplaatst: 21 februari 200718 jaren comment_616015 hallo allemaal.. mijn vraag gaaat niet ech over hhet onderwerp van deze topi maar kan tog nergens anders teregt.. dis mijn vraag;;kijk ik ben de gebieden aan het veroveren en meo nog maar 2 kheb al 96% maar me respect word steeds minder.. ik knap ze altijd gwn met bazooka neer .. maar me respectw word steeds lager bij het veroveren van die gebieden // snapt een van jullie dit .. pleasss help me ..!!!!alvast bedaknt!!! Hmm.. raar. Ik knal ze ook altijd met een Rocket Launcher neer , maar bij mij komt het respect erbij Ik speel het namelijk op Playstation Mischien als je het op Computer speelt dat je je CD'rom eens moet herinstalleren Of schiet met Desert Eagle's of Tec9 wapens , maar het zou raar zijn moest het aan je wapenkeuze liggen. Probeer alvast Cenzy Edit : En werk een beetje aan je schrijfstijl. Het is namelijk moeilijk te lezen. Bewerkt: 21 februari 200718 jaren door Cenzy
De vraag is dus na welke missie er een jetpack beschikbaar is, en waar? Ik ben net begonnen met de vliegschool.