Geplaatst: 11 februari 200718 jaren comment_609006 Hey, Ik heb een mod gedownload (velgen mod) en in dat bestand zitten heel veel .txd en .dff bestanden. Ik ben bang dat het namelijk helemaal verkeerd gaat.... Hier is de readme (mijn engels is niet zo denderend) Kan iemand pleaze hiervan een korte nederlands samenvatting van maken? Alvast bedankt. P.S. In de readme staat dat je de velgen alleen in de tuningszaken kan kopen... volgens mij. Dus niemand op straat heeft ze dan tog? Want de super GT heeft namelijk ook een velg die je ook in de tuningszaken kan kopen.
Geplaatst: 11 februari 200718 jaren comment_609038 Ik had die mod ook ik geef 1 tip INSTALLEER HEM NIET ik hem op 3 verschillende manieren en op 3 verschillende pc's geprobeerd maar bij elke keer liep SA vast
Geplaatst: 11 februari 200718 jaren Auteur comment_609040 Ik had die mod ookik geef 1 tip INSTALLEER HEM NIET ik hem op 3 verschillende manieren en op 3 verschillende pc's geprobeerd maar bij elke keer liep SA vast Ok bedankt....
Hey,
Ik heb een mod gedownload (velgen mod) en in dat bestand zitten heel veel .txd en .dff bestanden.
Ik ben bang dat het namelijk helemaal verkeerd gaat....
Hier is de readme (mijn engels is niet zo denderend)
Kan iemand pleaze hiervan een korte nederlands samenvatting van maken?
Alvast bedankt.
P.S. In de readme staat dat je de velgen alleen in de tuningszaken kan kopen... volgens mij.
Dus niemand op straat heeft ze dan tog?
Want de super GT heeft namelijk ook een velg die je ook in de tuningszaken kan kopen.