Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_51864

Neej want dan zeggen ze dat ik het vliegtuig niet heb opgeblazen en als ik schiet heb ik het vliegtuig vernietigd en ik ben dood dus ik weet het echt niet.

In beeld staat: place a satchel charge on the plane en gat out the back.

was is een satchel charge.

edit:

JA

Bewerkt: door volvoboy

Geplaatst:
comment_51866

Satchel charge is een bom op afstandbesturing. Die moet je achter in het vliegtuig, bij de marker neergooien en het vliegtuig uit lopen.

(zet volgende keer de naam van de missie als onderwerp neer, dat is voor veel mensen makkelijker terug zoeken naar welke missie dat dan is.)

EDIT: andere missie omschrijving neergezet.

Geplaatst:
comment_51877

Gewoon de Satchel charge selecteren en ergens in het vliegtuig smijten (de Satchel charge leg je ergens met O)

Bewerkt: door Lennert

Geplaatst:
comment_51977
bedankt hij is gelukt op naar de volgende missie hoeveel missies zijn er eigenlijk nog bij deze gast?

Nog 2. Neem bij de volgende missie een foto camera mee...

Sommige zeggen namelijk aliens op operatietafels te zien. Zou leuk zijn als je de eerste zou zijn met een screenshot daarvan :-)

Geplaatst:
comment_54304

ik moet zo die misie denk ik doen met die jetpack ophalen als iemand weet waar er in dit spel een fotocamera is dan hoor ik het graag snel ik kan ze niet vinden heb er wel al een paar gevonmden maar ben de plek vergeten ja die in men huis waar me moeder woonde die ga ik nie ophalen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.