Geplaatst: 9 januari 200520 jaren comment_77568 Ik had een vermoeden dat diegeen niet bestond maar het blijkt dus wel zo te zijn :o Enkele vragen: Waar vond je hem? Heb je 'm vaker gezien? Zei die moordenaar iets? Wat voor dingen deed hij daar? Lazlow
Geplaatst: 9 januari 200520 jaren comment_77569 Ik had een vermoeden dat diegeen niet bestond maar het blijkt dus wel zo te zijn :o Enkele vragen: Waar vond je hem? Heb je 'm vaker gezien? Zei die moordenaar iets? Wat voor dingen deed hij daar? Lazlow Dit is fake . Gewoon CJ met een kettingzaag. Je drukt op O en dan ga je lopen. B) :lolsign:
Geplaatst: 9 januari 200520 jaren Auteur comment_77570 dan kan deze topic op slot deze is nu wel duidelijk genoeg dat ze niet betsaan.
Geplaatst: 9 januari 200520 jaren Auteur comment_77572 deed ik dat dan ik had er iets over gehoord toen dacht ik laat ik het maar hier vragen. of het waar is of niet.
Geplaatst: 9 januari 200520 jaren comment_77574 deed ik dat dan ik had er iets over gehoord toen dacht ik laat ik het maar hier vragen.of het waar is of niet. Hij had het tegen mij mannetje... Ik heb deze easter. niet verzonnen m8.. Moest gewoon effe ..
Geplaatst: 9 januari 200520 jaren comment_77631 deed ik dat dan ik had er iets over gehoord toen dacht ik laat ik het maar hier vragen.of het waar is of niet. Hij had het tegen mij mannetje... Ik heb deze easter. niet verzonnen m8.. Moest gewoon effe .. ''dat moest gewoon even'' kan je een warn/ban opleveren ''SLOTJE'' MODS graag slot hier want het gaat over niks
wie heeft ze gezien en waar :huh: