Geplaatst: 12 februari 200718 jaren comment_609551 ik heb de drie lijsten van voertuigen al maar bij vaartuigen kan ik de reefer en de violator niet vinden ik hew al op wiki gta gekeken maar daar stonden ze ook niet dus kan iemand mij helpen >>> Door NandroDavids: Moved naar juiste subforum<<<
Geplaatst: 12 februari 200718 jaren comment_609559 ik heb de drie lijsten van voertuigen al maar bij vaartuigen kan ik de reefer en de violator niet vinden ik hew al op wiki gta gekeken maar daar stonden ze ook niet dus kan iemand mij helpen Allereerst bestaan Civil Asset Forteiture alleen in Vice City Stories. Ik denk dus dat je je hebt verward met GTA Vice City. Maargoed, op wikigta staan toch echt de vindplaatsen voor de Reefer en de Violater. Een kaartje met de locatie van de Reefer vind je hier. En voor een kaartje voor de locatie van de Violater kijk je hier. Veel plezier met het verzamelen van deze voertuigen en VCS in het algemeen. Bewerkt: 12 februari 200718 jaren door Advancegta
Geplaatst: 12 februari 200718 jaren Auteur comment_609623 ik heb de drie lijsten van voertuigen al maar bij vaartuigen kan ik de reefer en de violator niet vinden ik hew al op wiki gta gekeken maar daar stonden ze ook niet dus kan iemand mij helpen Allereerst bestaan Civil Asset Forteiture alleen in Vice City Stories. Ik denk dus dat je je hebt verward met GTA Vice City. Maargoed, op wikigta staan toch echt de vindplaatsen voor de Reefer en de Violater. Een kaartje met de locatie van de Reefer vind je hier. En voor een kaartje voor de locatie van de Violater kijk je hier. Veel plezier met het verzamelen van deze voertuigen en VCS in het algemeen. dankje wel man ik heb ze nu
ik heb de drie lijsten van voertuigen al maar bij vaartuigen kan ik de reefer en de violator niet vinden ik hew al op wiki gta gekeken maar daar stonden ze ook niet dus kan iemand mij helpen
>>> Door NandroDavids: Moved naar juiste subforum<<<