Geplaatst: 12 februari 200718 jaren comment_609669 Carmods.dat wijst dus de onderdelen per auto in de transfender toe. Nu er zijn 3 mogelijkheden op gebied van velgen in de transfender. 1. Geen velgen verkrijgbaar. 2. De reeks waaronder ook de “off road wheel” 3. De andere reeks waaronder ook de “Classic, dollar, switch” Nu wil ik er auto de wiel mogelijkheden zelf gaan bepalen. Dus begon ik te experimenteren in de Carmods.dat wat dus logisch lijkt. Ik heb er zitten in kopiëren en plakken en idd ik kan per auto gaan bepalen of hij nitro, hood, roof, bumper,hydrolics enz. heeft. Maar wat daar niet kan is: 1. Welke 3 wielmogelijkheden. 2. Paintjob 3. Welke auto in welke transfender. Pffff wat ik ook probeer 't wil maar niet lukken het werkt dus niet met lijnen zoals: “infernus, nto_b_s, nto_b_l, nto_b_tw” en “primo, fbmp_a_u, wg_l_b_ssk, nto_b_tw, spl_b_bbr_m, spl_b_mab_m, spl_b_mar_m, spl_a_s_b, spl_c_s_b, spl_a_l_b, spl_c_l_b, spl_a_j_b, spl_c_j_b, rf_a_u, rf_c_u” Kan iemand me helpen??? Please Ons forum zoekrobotje kon me al niet helpen Thx alvast Bewerkt: 13 februari 200718 jaren door Crowsoul
Geplaatst: 13 februari 200718 jaren comment_610401 1. Welke 3 wielmogelijkheden. euhm ik dacht dat dit aanpasbaar is in vehicles.IDE 2. Paintjob als de auto paintjobs kan gebruiken (geUVWd texture op de auto) dan gaat het in de gta3.img dan gaat het automatisch ingame 3. Welke auto in welke transfender. zoekfunctie gebruikt? of WIKIgta?
Geplaatst: 13 februari 200718 jaren Auteur comment_610443 1. Welke 3 wielmogelijkheden. euhm ik dacht dat dit aanpasbaar is in vehicles.IDE 2. Paintjob als de auto paintjobs kan gebruiken (geUVWd texture op de auto) dan gaat het in de gta3.img dan gaat het automatisch ingame 3. Welke auto in welke transfender. zoekfunctie gebruikt? of WIKIgta? THX man. Ik kan al verder experimenteren. De wielen zijn het belangrijkste voor me momenteel. Ik heb de zoekfunctie van het forum gebruikt met als opdracht "transfender toewijzen" Er is dus al ergens een antwoord op gegeven als ik het goed begrijp. Wat de paintjob betreft. Een auto heeft geen paintjobs in transfender. Ik voeg in mijn gta3.img een paintjob toe ..........1.TXD En automatisch heb ik de optie dan wel voor de wagen in transfender? Begrijp ik het goed? Thx man. Ben al een stuk verder
Geplaatst: 13 februari 200718 jaren comment_610503 kijk, de auto's die paintjobs kunnen gebruiken zijn ingebouwd met een speciale texture om te kunnen werken compitable met de paintjobs ik vrees die van jou dat die nog niet compitable is om te werken, dit is niet zomaar gedaan, het moet gewerkt aan de nieuwe texture aan de .dff van de auto wat niet zo gemakkelijk is
Carmods.dat wijst dus de onderdelen per auto in de transfender toe.
Nu er zijn 3 mogelijkheden op gebied van velgen in de transfender.
1. Geen velgen verkrijgbaar.
2. De reeks waaronder ook de “off road wheel”
3. De andere reeks waaronder ook de “Classic, dollar, switch”
Nu wil ik er auto de wiel mogelijkheden zelf gaan bepalen.
Dus begon ik te experimenteren in de Carmods.dat
wat dus logisch lijkt.
Ik heb er zitten in kopiëren en plakken en idd ik kan per auto gaan bepalen of hij nitro, hood, roof, bumper,hydrolics enz. heeft.
Maar wat daar niet kan is:
1. Welke 3 wielmogelijkheden.
2. Paintjob
3. Welke auto in welke transfender.
Pffff wat ik ook probeer 't wil maar niet lukken
het werkt dus niet met lijnen zoals:
“infernus, nto_b_s, nto_b_l, nto_b_tw” en
“primo, fbmp_a_u, wg_l_b_ssk, nto_b_tw, spl_b_bbr_m, spl_b_mab_m, spl_b_mar_m, spl_a_s_b, spl_c_s_b, spl_a_l_b, spl_c_l_b, spl_a_j_b, spl_c_j_b, rf_a_u, rf_c_u”
Kan iemand me helpen??? Please
Ons forum zoekrobotje kon me al niet helpen
Thx alvast
Bewerkt: door Crowsoul