Geplaatst: 12 februari 200718 jaren comment_609718 hier een plaatje van mijn eigen naam. ik vind hem opzich best goed gelukt... zeggen jullie maar wat jullie er van vinden! Bewerkt: 12 februari 200718 jaren door twankala
Geplaatst: 12 februari 200718 jaren comment_609759 Wel twankala, ik vind je plaatje erg mooi gedaan. Alleen het is niet zo duidelijk wat er staat. Met al die kleuren erdoor kun je het bijna niet lezen. Daarom raad ik je aan ofwel de opacity iets lager zetten indien je met Photoshop werkt, of anders gewoon iets minder felle kleuren nemen.
Geplaatst: 12 februari 200718 jaren Auteur comment_609792 Wel twankala, ik vind je plaatje erg mooi gedaan. Alleen het is niet zo duidelijk wat er staat. Met al die kleuren erdoor kun je het bijna niet lezen. Daarom raad ik je aan ofwel de opacity iets lager zetten indien je met Photoshop werkt, of anders gewoon iets minder felle kleuren nemen. ik ben niet zo slim met dit soort dingen, dus mijn vraag is: wat is opacity
Geplaatst: 12 februari 200718 jaren comment_609894 Mooi hoor, maar dit heb je rechtstreeks van http://graffiticreator.net/ ! Dus niet echt eerlijk om te gaan raten.. Wat betreft opacity; dat is de doorzichtigheid. Als je met Photoshop werkt zul je dat wel tegenkomen. Bewerkt: 12 februari 200718 jaren door Bassiej™
hier een plaatje van mijn eigen naam.
ik vind hem opzich best goed gelukt...
zeggen jullie maar wat jullie er van vinden!
Bewerkt: door twankala