Geplaatst: 14 februari 200718 jaren comment_610687 heej ik heb een keer van iemant gehoord dat sommige huisen open waren en dat je er in kon zonder die bulgary missie ofzowiets kan dit?
Geplaatst: 14 februari 200718 jaren comment_610688 gewone huizen om in te bezoeken zonder inbraakmissie? denk niet dat het mogelijk is buiten de burglary missions misschien wel met behulp van modding
Geplaatst: 14 februari 200718 jaren Auteur comment_610692 gewone huizen om in te bezoeken zonder inbraakmissie? denk niet dat het mogelijk is buiten de burglary missionsmisschien wel met behulp van modding owke d8 ik al
Geplaatst: 14 februari 200718 jaren comment_610696 ik had op mijn ps2 ooit iets ik dacht dat het een fout was maar ik twijfelde . Ik kon in de buurt van de strip club in ls gewoon binne
Geplaatst: 14 februari 200718 jaren comment_610697 Ik ben bijna alle huizen net af gegaan in Richmond maar je kan nergens in hoor
Geplaatst: 14 februari 200718 jaren comment_610757 Het kan wel, maar dan alleen door middel van een glitch. Het kan namelijk voorkomen dat je voor elke huis een gele marker ziet staan, terwijl je niet bezig bent met de Burglary missie. Deze glitch wordt op een onverklaarbare wijze veroorzaakt, en komt (helaas) ook vrij weinig voor. Ikzelf heb deze glitch ongeveer een jaar geleden ook meegemaakt, zoals je kunt zien aan deze post. Maar normaal gesproken kan dit dus niet, zoals verscheidene mensen hier al zeiden.
heej ik heb een keer van iemant gehoord
dat sommige huisen open waren en dat je er in kon zonder die bulgary missie ofzowiets
kan dit?