Geplaatst: 14 februari 200718 jaren comment_610822 Na lange afwezigheid in het ' Graphics : Showroom ' - subforum heeft Nicsan nogmaals zijn Photoshop opgestart en een signature gemaakt.
Geplaatst: 14 februari 200718 jaren comment_610852 zeer erg mooie achtergrond, en je render is ook niet niks....Alleen bij de render in het midden heb je het wat te licht gemaakt vind ik. Je border is wel een beetje te 'gewoontjes', daar kon je wat meer met doen. En het verticale balkje links is opzich wel mooi, maar zonder dit balkje kon het naturlijk ook....tot slot: de tekst. De enige tekst die ik zie is rechtsonderin, niet al te veel tekst dus. Je had misschien beter je naam erin verwerkt.....8,9/10
Geplaatst: 14 februari 200718 jaren Auteur comment_610963 Bedankt voor je rate, Pitbull. Ik heb zo weinig mogenlijk tekst gebruikt omdat ik vind dat het zo beter past, daarnaast vind ik zo'n dubbele rand ( 3px ) - border niet echt mooi bij dit soort signatures. Zijn er nog rates?
Geplaatst: 18 februari 200718 jaren Auteur comment_613564 Zijn er nog mensen die een rate willen geven?
Na lange afwezigheid in het ' Graphics : Showroom ' - subforum heeft Nicsan nogmaals zijn Photoshop opgestart en een signature gemaakt.