ik heb ff hulp nodig bij het oplossen van een hard en/of software probleem.
Een vriend van mij heeft GTA San Andreas net gekocht om Multiplayer te kunnen gamen.
Hij heeft alles goed geïnstalleerd en het werkt zover alles hoe 't moet.
Nu heeft hij 't volgende probleem:
Tijdens het gamen blijft zijn beeld regelmatig vast zitten (freeze) en crashed 't spel. Het begint gelijdelijk en dan ist spel gecrashed. Hij heeft al geprobeerd om zijn Graphics op LOW te zette, hij heeft 't allemaal gereïnstalled maar alles helpt niks. Ik heb zijn dvd geleend en hier zijn versie geïnstalleerd maar bij mij werkt 't allemaal goed.
Ik denk dus dat er een hardware probleem en of een settings probleem is. Wie weet hier raad bij?
Hi biw,
ik heb ff hulp nodig bij het oplossen van een hard en/of software probleem.
Een vriend van mij heeft GTA San Andreas net gekocht om Multiplayer te kunnen gamen.
Hij heeft alles goed geïnstalleerd en het werkt zover alles hoe 't moet.
Nu heeft hij 't volgende probleem:
Tijdens het gamen blijft zijn beeld regelmatig vast zitten (freeze) en crashed 't spel. Het begint gelijdelijk en dan ist spel gecrashed. Hij heeft al geprobeerd om zijn Graphics op LOW te zette, hij heeft 't allemaal gereïnstalled maar alles helpt niks. Ik heb zijn dvd geleend en hier zijn versie geïnstalleerd maar bij mij werkt 't allemaal goed.
Ik denk dus dat er een hardware probleem en of een settings probleem is. Wie weet hier raad bij?
Graag heel snel een nuttig antwoord
Alvast bedankt,
RedDragon

===================================================================
GTA San Andreas version: 2.0 (downpathced naar 1.0 voor SA-MP)
Btw.: Hij heeft dit probleem met Single Player en Multiplayer... Ook zonder Sa-MP heeft ie 't probleem...
VideoCard: ATI Radeon 1600X
CPU: Intel Pentium® 4 HT
HDD: 1ste) 37.2 gb en nog 19.7 gb vrij
2de) 74.5 en 74.4 gb vrij
===================================================================