February 14, 200719 yr Deze signature vind ik best wel mooi, ik heb er een aantal brushes toegevoegd! Ik heb hem gemaakt met de TUT van Goliat Graag; Rate's, Comment's & TIPS
February 14, 200719 yr ik vind zelf dat de sig nogal onduidelijk is geworden door die vlekken erop, die zijn ook veel duidelijker dan de render zelf. maar verder is het wel een mooie sig! 7/10
February 15, 200719 yr Author Het ligt niet aan de vlekken er zit Gradiet Tool over heen! (Ik weet niet precies hoe het heet) misschien nog meer Rate's, Comments & TIPS
Deze signature vind ik best wel mooi, ik heb er een aantal brushes toegevoegd! Ik heb hem gemaakt met de TUT van Goliat
Graag; Rate's, Comment's & TIPS