Jump to content
Geplaatst:
comment_611588

Hey mensen, ik dacht opeens:

Is er al een topic over, wat wil je later worden?

Dus ik zoek ff, maar nix kunnen vinden.

Dus post hier maar wat je wil worden of wat je opleiding nu is...

Ik doe nu HAVO en ik wil later denk ik fysio-therapeut worden maar ik weet het nog niet. ;)

Poste maar :cya:

• Reacties 438
  • Bezichtigingen 37.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1266727

Ik zou wel bij de KCT (Korps Commando Troepen) willen, of een auto-bedrijf beginnen van Mercedes-Benz. Of een eigen elektronica zaak. Met game's, console's, PC's enz. :)

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1289366

Hahaha die titel, "Wat wil je later worden?" gelijk optie 1; Voor de regering werken. :schater:

Nou echt voor geen miljoen zou ik dat willen, ik vind ambtenaren te triest voor woorden.

Ik ga mijn eigen bedrijf beginnen, iets ondernemen! :tu:

Geplaatst:
comment_1289468

Altijd al mijn eigen abandonware winkel willen beginnen. Gewoon al die oude meuk voor de SNES, Atary Linx, SEGA Dreamcast etc. verkopen. Helaas is dta niet zo heel populair en hebben de abandonware winkels het nu ook al moeilijk om rond te komen. Bovendien is het erg lastig aan die oude games/hardware te komen.

Geplaatst:
comment_1290821

Ik heb beroepen die helemaal niets met elkaar te maken hebben :7.

- Hoogleraar Geschiedenis

- Elite Commando bij het leger.

- Navy SEAL (Amerika)

- Architect, Manga/Anime tekenaar.

- Scriptschrijver worden bij Rockstar Games :tu:

Geplaatst:
comment_1294625

Ik het liefste piloot, ik zit nu in 2 atheneum. Naast gta ben ik ook erg verslaafd aan Flight Simulator X :puh:

offtopic: ik weet niet of het aan mij ligt, maar het valt me op dat er de laatste tijd erg veel mensen worden geblokkeert.

Bewerkt: door GTA_MasterNL

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.