Jump to content
Geplaatst:
comment_611588

Hey mensen, ik dacht opeens:

Is er al een topic over, wat wil je later worden?

Dus ik zoek ff, maar nix kunnen vinden.

Dus post hier maar wat je wil worden of wat je opleiding nu is...

Ik doe nu HAVO en ik wil later denk ik fysio-therapeut worden maar ik weet het nog niet. ;)

Poste maar :cya:

• Reacties 438
  • Bezichtigingen 37.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1439335

schijtzooi, ik weet het nog steeds niet. ga nu aan me 2e HBO opleiding beginnen maar ik heb mijn twijfels.

wanneer gaat het lampje nou een branden :( loop me helemaal rot te zoeken naar opleidingen.

Geplaatst:
comment_1440731
Zoals we met The Underground deden? :7

Dan ons afvragen waar we dat personeel voor nodig hebben,

voor we het weten zitten we daar dan met ons 6 bezig

aan de meest levenloze lijstjes :7 .

Geplaatst:
comment_1440946
Ik wil graag later een eigen bedrijf gaan nemen en zo Race-Games gaan ontwerpen.

Aangezien ik heel erg veel van Racen houd.

dan kan je beter zelf gaan racen want het heeft niets te maken met games ontwikkelen.

Geplaatst:
comment_1442070

Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik later wil worden. Ik heb altijd al films willen maken, geloof me of niet, maar dat leek me altijd al een de tofste dingen die er zijn. Het verzinnen van zo goed mogelijke verhalen en aansprekende personages met verschillende eigenschappen vind ik erg leuk. Ik ga er niet van uit dat ik dat ga doen natuurlijk, aangezien je je connecties nodig hebt ect, maar ik zal het iniedergeval nog proberen.

Schrijven lijkt me iig niets...

Op het moment ben ik opzoek naar werk dat bij me past en dat ik vanplan ben lang vol te houden.

Bewerkt: door frankyyguy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.