Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_611588

Hey mensen, ik dacht opeens:

Is er al een topic over, wat wil je later worden?

Dus ik zoek ff, maar nix kunnen vinden.

Dus post hier maar wat je wil worden of wat je opleiding nu is...

Ik doe nu HAVO en ik wil later denk ik fysio-therapeut worden maar ik weet het nog niet. ;)

Poste maar :cya:

• Reacties 438
  • Bezichtigingen 38.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1591769

Mijn moeder heeft in de Filipijnen (ligt net boven Indonesië). Een keten internetcafe's ik studeer nu bedrijfkunde. Als ik die studie heb afgerond ga ik van me spaargeld daarheen. Om daar de rest van mijn leven te wonen. We hebben al een strandhuis daar, Dus het is echt een paradijsje daar. :*D

Ik verdien nu ook een beetje, Ik heb met mijn moeder een contract, elk maand investeer ik wat geld in haar bedrijf en in ruil daarvoor krijg ik een kwart van de inkomsten daarzo.

Denk aan 1000 euro per maand ongeveer. Wat ik weer verdien met vakkenvullen bij de AH.

Geplaatst:
comment_1591775

Ik studeer momenteel voor kok. Uiteraard zou ik daar in de toekomst mijn geld mee willen verdienen. Ik vind het leuk werk en heb er altijd al passie voor gehad, dus dat was meteen al mooi meegenomen. Elke baan heeft zo z'en nadelen, in de Horeca zijn dat de tijden waarin je werkt. Meestal tot 's avonds laat doorgaan en hopen dat er op het laatste moment geen klanten meer binnenkomen. Dat is zo af en toe wel lastig maar dat gaat vanzelf wennen. Ik moet nu nog 2 jaar studeren wil ik mijn eerste Diploma halen en vervolgens nog 2 jaar voor een niveau hoger. Ik kijk wel of ik dat ga afronden, in ieder geval die eerste 2 jaar, dat sowieso. Vind het zelf leuk om de hele tijd bezig te zijn en je leert ontzettend snel en veel in een korte periode. :clown:

Geplaatst:
comment_1591816

Ik heb zo mijn plannen voor mijn toekomst, ik wil deze VMBO-GT opleiding afmaken en daarna op MBO4 niveau verder gaan, daarna evt. nog HBO en Universiteit.

Dit is natuurlijk wel heel ver gezocht maar als ik de kans krijg wil ik naar Harvard :engel::clown: Zeer onwaarschijnlijk maar toch is het mijn droom om daar terecht te komen.

Wat ik dan ook wil gaan worden is architect, maar dan vooral van grote gebouwen zoals wolkenkrabbers en dergelijke _O_

Geplaatst:
comment_1595222

Ik ben er nog niet zeker van.. Ik zou graag in een internationale werkomgeving terecht komen! Bijvoorbeeld als diplomaat (ambassadeur of consul). Een baan bij een NGO of de NAVO/VN lijkt me ook erg tof. Maarja, eerst mijn studie afmaken (beginnen, zelfs!). :bier:

Bewerkt: door ViceAgent

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1609508

Docent geschiedenis x'D

Ik zit ook nog te twijfelen of ik dat wil worden, wel leuk dat er nog meer mensen op dit forum erg geïnteresseerd zijn in geschiedenis ;)

Op dit moment wil ik iets in het vastgoed doen. Zoals makelaar, omdat ik huizen heel erg interessant vind :D

Geplaatst:
comment_1609770

Ik vind dingen op de computer leuk, er is ook vaak tegen me gezegd (door me tekenleraar zelfs) dat ik iets met ontwerpen of archtictectuur moet gaan doen. Maar ik weet het zelf nog niet. mij lijkt het ook wel leuk om kok te worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.