Jump to content
Geplaatst:
comment_611588

Hey mensen, ik dacht opeens:

Is er al een topic over, wat wil je later worden?

Dus ik zoek ff, maar nix kunnen vinden.

Dus post hier maar wat je wil worden of wat je opleiding nu is...

Ik doe nu HAVO en ik wil later denk ik fysio-therapeut worden maar ik weet het nog niet. ;)

Poste maar :cya:

• Reacties 438
  • Bezichtigingen 37.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1832032

Piloot voor KLM of een andere vliegtuigmaatschappij.

Onthoudt wel goed dat als je eventueel voor je vliegbrevet gaat dat de kans groot is dat je daarna (mogelijk nog) tientallen jaren geen baan kunt vinden/krijgen als airliner/commercieel-piloot op bijv. een 737 oid. Extreem veel piloten hebben nu veel schijt aan de knikker omdat ze geen baan hebben bij een luchtvaart maatschappij. Zo'n opleiding kost gauw 100+ duizend euro, in 999 van de 1000 gevallen wordt dat geleend. Je bent die job als vlieger echt nodig om dat terug te betalen.

Oftewel houd die sector goed in de gaten!

Geplaatst:
comment_1832537

Ik zou graag designer willen worden bij Alfa Romeo. Maar met een economie-profiel zit dat er niet in. Dan maar iets anders met auto's, weet alleen niet wat.

Euhm, verander van profiel? Of ga naar een andere opleiding (na je huidige).

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1846902

eigenlijk niet zoveel meer, hoop dat ik dit nog een aantal jaren kan doen :D

misschien zou ik iets meer lezingen enz willen geven en iets minder werken als leraar.

Al is dat niet echt iets, van wat wil je later worden :puh:

Geplaatst:
comment_1847122

Allemaal hoog opgeleide mensen hier kom ik aan: vmbo-b timmermannetje :7 heb pas me examen gehad als ik hem gehaald heb op naar het ROC verder studere voor timmmeren liefste tot all-round timmerman en misschien wil ik wel aannemer worden :puh: misschien iets te hooge gegrepen maar dat zie ik later wel XD

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1871679

Piloot, of iets in de zorg, dokter of chirurg (ik weet het, het verschilt heel veel van elkaar).

Ik weet dat een pilotenopleiding heel veel geld kost, wat misschien een optie zou kunnen zijn, maar ik weet niet of dat dan nog werkt, is bij de Luchtmacht gaan, daar een opleiding volgen, en dan, na een aantal jaar overstappen naar de burgerluchtvaart.

Maar ik kan net zo goed iets anders worden, wie weet het? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.