Le Freak Geplaatst: 10 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2004 (bewerkt) Screenshots Plaats hier je mooiste screenshots en laat zien aan anderen hoe jij de dag doorbrengt in Liberty City! Plaats hier bijvoorbeeld screens van politie chases of laat zien hoe goed je bent in vliegen met een Rhino! Of gewoon grappige screenshots mogen natuurlijk ook. Bewerkt: 20 oktober 2013 door Foreigner97 Update & tags Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 12 maart 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2004 Hier heb ik ook nog een paar coole Dit Go-Kart wagentje mag dan klein zijn, maar hij beukt wel lekker hard! :lol: 4 Politie troepen vs Man op Kartwagentje Een (nog) onbekende gang in Portland? The Molotov Zwervers?? Joriz, k heb ze nog maar wat kleiner gemaakt omdat ze anders te groot zijn voor sommige schermen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 plaats hier je vreemde screens van GTA3hier heb ik er 1tje van internet.. Die onderste screen is geen bug Deze is dezelfde [EDIT door Lantyz: screen gefikst] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 En dit dan? Vreemd of niet? Hier zijn er weer wat: Instappen! Een mens kan toch vliegen... (sorry. wat vaagjes en te groot) Een ontzichtbare weg? Maar hier is geen water! Niet verdrinken Instappen a.u.b. Justin, we have a problem. Hier nog wat... Binnen of buiten? Misschien bestaan reuzen toch..... Zo! Perfect geparkeerd (Sorry, ze zijn wat groot, maar ik kon ze niet kleiner krijgen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Ik zag laatst iets vreemds toen ik de garage bij mijn hideout op Staunton Island binnenreed, ik kon gelukkig nog op tijd een screenshot maken: Heb jij nog vreemde screenshots? Post ze dan hier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ik weet dat er geen fotocamera functie in GTA3 zit, daarom is een mooie foto maken best moeilijk. Toch is het best te doen met Fraps of Prt Screen, maar je moet dan wel over de HUD en Claude heenkijken. Ik post hier een paar die ik zelf wel mooi. Let niet op het watermerk, deze heb ik zelf gemaakt en is te bewonderen op WikiGTA : Nu jullie raten en posten... Keep a little bit life in this subforum. Drie topics in twee jaar, dat hebben we weer goed voor elkaar gekregen! Bewerkt: 2 januari 2006 door Gunslinger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Je kunt bij 'Options' de 'Hud Mode' uitzetten en de 'Radar Mode' ook, waardoor je mooiere foto's krijgt. Het enige probleem is dan nog dat je Claude ziet, maar als je die weg wilt hebben, moet je in een voertuig gaan zitten en dan de camera veranderen totdat je geen voertuig meer ziet. Ik zal nu ook even wat foto's maken, ik post ze zo wel even. Edit: Ik zie nu dat je in GTA III de 'Hud Mode' en de 'Radar Mode' niet uit kunt zetten... Bewerkt: 2 januari 2006 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Edit: Ik zie nu dat je in GTA III de 'Hud Mode' en de 'Radar Mode' niet uit kunt zetten... Inderdaad erg jammer... Maar ik heb toch een oplossing. Gebruik gewoon de Bazooka als camera. Gewoon mee richten. Dan met Fraps of Print Screen foto nemen. Dat zie je Claude niet meer. Voor de mensen die geen bazooka hebben, hier de code voor alle wapens: GUNSGUNSGUNS. Bewerkt: 2 januari 2006 door Gunslinger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Op de PS2 kun je volgens mij wel een schoon screenshot krijgen. Door de rechter analog te draaien krijg je een first person view en dan is de HUD en RADAR mode volgens mij niet te zien.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Op de PS2 kun je volgens mij wel een schoon screenshot krijgen.Door de rechter analog te draaien krijg je een first person view en dan is de HUD en RADAR mode volgens mij niet te zien.. Met de PC versie kun je natuurlijk een 30 seconden filmpje laten zien (F1/F2/F3). Dan zie je ook geen radar en HUD, maar Claude nog wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Ja, klopt, je kunt de camera zodanig veranderen dat je het voertuig niet ziet. Maar dan zit je nog steeds met de Radar en de Hud... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 De HUD kun je in GTA III inderdaad niet uitschakelen, tot groot ongenoegen van alle medewerkers van WikiGTA... Ik ben zelfs nog op zoek geweest naar mods die de HUD verwijderen, maar heb er geen gevonden. Je kunt met replay wel een 'clean' screenshot nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) De naam spreekt voor zich. Probeer wel een cijfer te geven voor elkaars screenshots . (voor degene die het niet weten; er zit een "printscreen" knopje op je toetsenbord (bij mij naast F12), en als je je plaatje hebt geupload, zet je hem tussen de IMG tags). Ik trap af: Bewerkt: 22 maart 2006 door Alexy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaerke Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Bewerkt: 26 maart 2006 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralgeu Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2006 Hier nog wat... Binnen of buiten? Daarvan heb ik er nog zo eentje... Ik kwam er gewoon langs en zag hem zo door de muur rijden, echte lol,,, Hij reed gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.