Geplaatst: 16 februari 200718 jaren comment_612555 Moet Vice City Stories Platinum worden? Ik vind van wel. Het is een geweldige game en hoord gewoon bij de TopGames! Even voor degene die niet weten wat Platinum is. Als een spel Platinum hoort, behoord het tot 1 van de beste games van de( in dit geval de PSP) Bij de Bijlage zie je hoe een platinum psp spel eruit ziet! >>> Door SummerBase: Ik heb de Poll voor je gemaakt. <<<
Geplaatst: 16 februari 200718 jaren comment_612559 Ik vindt Platinum volkomen nutteloos. Er verandert niks aan behalve het hoesje waar zo'n Platinum onderop komt te staan . Platinum betekent eigenlijk gewoon goed verkocht, verder niks
Geplaatst: 16 februari 200718 jaren comment_612639 Wel, ik vind van wel. Het is inderdaad dat het hoesje alleen veranderd wordt, en ook dat het spel gooed verkocht is. Maar dit wil toch zeggen dat het een goed spel is. Daarom zal het binnenkort (denk ik toch) Platinum worden. Opzich maakt het niet veel uit, maar zo maakt VCS meer kans om verkocht te worden
Geplaatst: 16 februari 200718 jaren comment_612656 ja. ik vind van wel erzijn er al zoveel van verkocht dus het moet een platinum worden en het is een superspel natuurlijk moet die op top 1 staan!!!
Geplaatst: 17 februari 200718 jaren comment_612850 ik vind ook dat het platinum moet worden,want het is echt een superspel
Geplaatst: 17 februari 200718 jaren comment_612948 ik vind van wel. het is gewoon één van de beste spellen op de psp
Geplaatst: 18 februari 200718 jaren comment_614024 ik vind van ook >>> Door SummerBase: Zou je dan ook kunnen zeggen waarom je dat ook vind? <<<
Geplaatst: 18 februari 200718 jaren comment_614026 Een PSP-game wordt enkel Platinum als die 20.000 (of was het nu 40.000?) keer over de toonbank is gegaan. Eigenlijk had LCS al lang Platinum moeten zijn. De game is dan te koop aan een Platinum prijs oftewel rond de €25.
Geplaatst: 19 februari 200718 jaren comment_614759 Ik vind dat GTA: VCS platium moet worden het is nog steeds een topgame voor de PSP, alleen die eventuele prijsverlaging zullen ze niet doorvoeren.
Geplaatst: 19 februari 200718 jaren comment_614877 Van mij mag het, alleen dan als het hoesje tenminste mooi word.. Want ik vind de hoesjes die platinum zijn erg lelijk.
Geplaatst: 22 februari 200718 jaren comment_616871 ja ik vind van wel. Het is 1 van de beste spellen op de psp. En het heeft ook een tijdje op nummer 1 gestaan van de psp spellen top 10. Ook bij mediamarkt stonden gta LCS en VSC bij de beste spellen van de psp. en volgens mij zijn er allang meer dan 40.000 verkocht . Bewerkt: 22 februari 200718 jaren door spoeky
Geplaatst: 23 februari 200718 jaren comment_618359 ik stem voor de platinum, waarom omdat ik VCS een van de beste spellen vindt
Geplaatst: 24 februari 200718 jaren comment_618969 het moet zeker platium worden ik heb er zo veel lol mee gehad echt een top spel
Geplaatst: 25 februari 200718 jaren comment_620011 Ja hoor Bestaat er eigenlijk wel "platinum" voor PSP spellen?
Geplaatst: 25 februari 200718 jaren comment_620018 Ja hoor Bestaat er eigenlijk wel "platinum" voor PSP spellen? Ja, zoals je kunt zien in de eerste post van dit topic. Echter heb ik ze nog nooit in de winkel gezien, maar ik denk het wel. Er zullen vast wel spellen zijn die zoveel verkocht worden dat er gewoon nog een platinum versie uit komt. En dan heb je het voordeel dat daarin diverse bugs gemaakt zijn waardoor je dus gewoon even voor een lage prijs een extra GTA VCS kunt halen en dan heb je weer een versie zonder bugs en noem dat maar op. Echter zou ik het wel leuk vinden, maar het is opzich spijtig dat er al bugs inzitten en daarom denk ik dat het geen platinum wordt. Het moet echter wel een super goede game zijn wil het goed verkopen en helaas met deze bugs en al is het toch wat minder. En veel mensen zullen ook gewacht hebben op de PS2, dus ik denk het niet, maar hoop het wel.
Moet Vice City Stories Platinum worden?
Ik vind van wel.
Het is een geweldige game en hoord gewoon bij de TopGames!
Even voor degene die niet weten wat Platinum is.
Als een spel Platinum hoort, behoord het tot 1 van de beste games van de( in dit geval de PSP)
Bij de Bijlage zie je hoe een platinum psp spel eruit ziet!
>>> Door SummerBase: Ik heb de Poll voor je gemaakt.
<<<