Jump to content
Geplaatst:
comment_612555

Moet Vice City Stories Platinum worden?

Ik vind van wel.

Het is een geweldige game en hoord gewoon bij de TopGames!

Even voor degene die niet weten wat Platinum is.

Als een spel Platinum hoort, behoord het tot 1 van de beste games van de( in dit geval de PSP)

Bij de Bijlage zie je hoe een platinum psp spel eruit ziet!

post-50522-1171653711.jpg

>>> Door SummerBase: Ik heb de Poll voor je gemaakt. :)<<<

Moet Vice City Stories platinum worden? 53 leden hebben gestemd

1. 1. Ja/nee?

• Ja
      43
    • Nee
      10

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_612559

Ik vindt Platinum volkomen nutteloos. Er verandert niks aan behalve het hoesje waar zo'n Platinum onderop komt te staan :bonk: . Platinum betekent eigenlijk gewoon goed verkocht, verder niks ;)

Geplaatst:
comment_612639

Wel, ik vind van wel. Het is inderdaad dat het hoesje alleen veranderd wordt, en ook dat het spel gooed verkocht is. Maar dit wil toch zeggen dat het een goed spel is. Daarom zal het binnenkort (denk ik toch) Platinum worden. Opzich maakt het niet veel uit, maar zo maakt VCS meer kans om verkocht te worden ;)

Geplaatst:
comment_614026

Een PSP-game wordt enkel Platinum als die 20.000 (of was het nu 40.000?) keer over de toonbank is gegaan. Eigenlijk had LCS al lang Platinum moeten zijn. De game is dan te koop aan een Platinum prijs oftewel rond de €25.

Geplaatst:
comment_616871

ja ik vind van wel. :Y Het is 1 van de beste spellen op de psp. En het heeft ook een tijdje op nummer 1 gestaan van de psp spellen top 10. Ook bij mediamarkt stonden gta LCS en VSC bij de beste spellen van de psp.

en volgens mij zijn er allang meer dan 40.000 verkocht :D.

Bewerkt: door spoeky

Geplaatst:
comment_620018
Ja hoor :Y Bestaat er eigenlijk wel "platinum" voor PSP spellen?

Ja, zoals je kunt zien in de eerste post van dit topic. Echter heb ik ze nog nooit in de winkel gezien, maar ik denk het wel. Er zullen vast wel spellen zijn die zoveel verkocht worden dat er gewoon nog een platinum versie uit komt. En dan heb je het voordeel dat daarin diverse bugs gemaakt zijn waardoor je dus gewoon even voor een lage prijs een extra GTA VCS kunt halen en dan heb je weer een versie zonder bugs en noem dat maar op.

Echter zou ik het wel leuk vinden, maar het is opzich spijtig dat er al bugs inzitten en daarom denk ik dat het geen platinum wordt. Het moet echter wel een super goede game zijn wil het goed verkopen en helaas met deze bugs en al is het toch wat minder. En veel mensen zullen ook gewacht hebben op de PS2, dus ik denk het niet, maar hoop het wel. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.