Geplaatst: 17 februari 200718 jaren comment_612781 Radio Es. VS ....?.... Onderwerp: Wario Soort design: (groot) Logo Size design: In de buurt van 430x600 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Graag nog in de vakantie P.s. ik ben wel een beginner
Geplaatst: 18 februari 200718 jaren comment_613601 Ik wil wel De mijne komt na de jouwe Edit :laat maar ik doe nu niet mee want veel tijd heb ik niet Greetings Syfes Bewerkt: 18 februari 200718 jaren door Syfes
Geplaatst: 18 februari 200718 jaren Auteur comment_613738 Ik wil wel De mijne komt na de jouwe Edit :laat maar ik doe nu niet mee want veel tijd heb ik niet Greetings Syfes aaah, erg jammer , iemand anders dan maar?
Geplaatst: 18 februari 200718 jaren comment_613844 Ik wil wel. Is dat goed voor je Radio Es.? Edit: Hier is mijn plaatje: Bewerkt: 18 februari 200718 jaren door Mastertuner
Geplaatst: 19 februari 200718 jaren Auteur comment_614317 Ok ik wel het dan wel proberen!, maar jij hebt wel meer ervaring, maarja we zullen zien: Mastertuner: Radio Es.: Ok iedereen mag nu gaan stemmen!! (en zou een moderator de topic-titel willen veranderen??, bedankt!)
Geplaatst: 19 februari 200718 jaren comment_614355 ik stem op MasterTuner eigenlijk om een simpele reden, ik vind niet dat je een gamefiguur zoals deze in een echte achtergrond kan plaatse, het past niet echt bij elkaar, voor de rest vind ik dat MasterTuner's stijl heel erg past bij de Wario stijl dat vind ik goed gedaan mazzol!
Geplaatst: 19 februari 200718 jaren comment_614375 ik stem op MasterTuner eigenlijk om een simpele reden, ik vind niet dat je een gamefiguur zoals deze in een echte achtergrond kan plaatse, het past niet echt bij elkaar, voor de rest vind ik dat MasterTuner's stijl heel erg past bij de Wario stijl dat vind ik goed gedaan mazzol! Dat ben ik wel met je eens, maar doie van Radio Es. vind ik toch wel gaaf gedaan. Hij heeft hele mooie effecten en alles hoort bij elkaar. Mijn stem gaat naar: Radio Es.