Geplaatst: 17 februari 200718 jaren comment_612781 Radio Es. VS ....?.... Onderwerp: Wario Soort design: (groot) Logo Size design: In de buurt van 430x600 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Graag nog in de vakantie P.s. ik ben wel een beginner
Geplaatst: 18 februari 200718 jaren comment_613601 Ik wil wel De mijne komt na de jouwe Edit :laat maar ik doe nu niet mee want veel tijd heb ik niet Greetings Syfes Bewerkt: 18 februari 200718 jaren door Syfes
Geplaatst: 18 februari 200718 jaren Auteur comment_613738 Ik wil wel De mijne komt na de jouwe Edit :laat maar ik doe nu niet mee want veel tijd heb ik niet Greetings Syfes aaah, erg jammer , iemand anders dan maar?
Geplaatst: 18 februari 200718 jaren comment_613844 Ik wil wel. Is dat goed voor je Radio Es.? Edit: Hier is mijn plaatje: Bewerkt: 18 februari 200718 jaren door Mastertuner
Geplaatst: 19 februari 200718 jaren Auteur comment_614317 Ok ik wel het dan wel proberen!, maar jij hebt wel meer ervaring, maarja we zullen zien: Mastertuner: Radio Es.: Ok iedereen mag nu gaan stemmen!! (en zou een moderator de topic-titel willen veranderen??, bedankt!)
Geplaatst: 19 februari 200718 jaren comment_614355 ik stem op MasterTuner eigenlijk om een simpele reden, ik vind niet dat je een gamefiguur zoals deze in een echte achtergrond kan plaatse, het past niet echt bij elkaar, voor de rest vind ik dat MasterTuner's stijl heel erg past bij de Wario stijl dat vind ik goed gedaan mazzol!
Geplaatst: 19 februari 200718 jaren comment_614375 ik stem op MasterTuner eigenlijk om een simpele reden, ik vind niet dat je een gamefiguur zoals deze in een echte achtergrond kan plaatse, het past niet echt bij elkaar, voor de rest vind ik dat MasterTuner's stijl heel erg past bij de Wario stijl dat vind ik goed gedaan mazzol! Dat ben ik wel met je eens, maar doie van Radio Es. vind ik toch wel gaaf gedaan. Hij heeft hele mooie effecten en alles hoort bij elkaar. Mijn stem gaat naar: Radio Es.
Geplaatst: 20 februari 200718 jaren Auteur comment_615488 Willen er misschien nog mensen stemmen? Morgen is de laatste dag! Stand: 1-1
Geplaatst: 20 februari 200718 jaren comment_615565 Mijn stem gaat overduidelijk naar onze radioS. De reden hiervoor is dat ik bijde sig's erg leuk vind maar die van master vind ik een beetje leeg en krijg er niet veel gedachtes bij. RadioS heeft dat wel gedaan. En personelijk vind ik zijn reder ook leuker en tekst beter verzorgt
Geplaatst: 22 februari 200718 jaren Auteur comment_616859 Oke mensen, stemtijd voorbij en ik ben de winnaar! (yehhee) stand: 2-1 Maar ik vond die van mastertuner ook zeker mooi gemaakt! Tel maar een punt bij mij (m'n eerste). (en bigM het is RadioEs. geen radioS )
Geplaatst: 23 februari 200718 jaren comment_618190 De battle is afgelopen en de pb van de winnaar heb ik ontvangen! +1 punt voor onze winnaar Radio Es. Verliezer was Mastertuner, gelukkig hoef je geen punt te verliezen. Topic locked en ranking updated.
Radio Es. VS ....?....
Onderwerp: Wario
Soort design: (groot) Logo
Size design: In de buurt van 430x600
Render: Ja
Animatie: Nee
Premade: Nee
Tijd van inlevering: Graag nog in de vakantie
P.s. ik ben wel een beginner