Geplaatst: 17 februari 200718 jaren comment_613151 ik heb mijn hele vraag veranderd nu, mijn vraag is hoe het kan terwijl mijn san andreas 1.0 is en ik sa:mp opstart hij bij vinewood vast loopt? Bewerkt: 17 februari 200718 jaren door witteman
Geplaatst: 18 februari 200718 jaren comment_613849 Heb je mods geïnstalleerd? Want mods werken niet in SA-MP. Of bedoel je het laadscherm voordat je speelt? Het kan dat de server vol is of dat er een fout in de server zit. Misschien staat er nog een anti-virus programma aan, dan kan het helpen om die uit te zetten. Succes
Geplaatst: 19 februari 200718 jaren Auteur comment_614258 Heb je mods geïnstalleerd? Want mods werken niet in SA-MP. Of bedoel je het laadscherm voordat je speelt? Het kan dat de server vol is of dat er een fout in de server zit. Misschien staat er nog een anti-virus programma aan, dan kan het helpen om die uit te zetten. Succes ja bedankt het is gelukt het was volle servers;) bedankt
ik heb mijn hele vraag veranderd nu, mijn vraag is hoe het kan terwijl mijn san andreas 1.0 is en ik sa:mp opstart hij bij vinewood vast loopt?
Bewerkt: door witteman