Geplaatst: 22 november 200420 jaren comment_52201 Waar vind je die? want die swat truck is best wel vet en van ook ik heb ze nooit gezien bahalve by missies
Geplaatst: 3 december 200420 jaren comment_57572 Je kan toch niet SAVEN tijdens missies.. dus ik denk niet dat dat lukt broeder Maar je saved het spel toch na het halen of falen van de missie? En die SWAT-truck staat dan in 1 van je garage's dus heb je hem ook na de missie.
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57764 yup , gewoon laten falen !. kan je hem ook ergens gewoon halen die swat truck
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57906 kan je hem ook ergens gewoon halen die swat truck swat truck kun je het beste met 4 sterren pakken (je weet het wel), maar die swat tank heb ik nog nooit gezien hoor heb de laatste missie nog niet gedaan, maar wat hij zegt laten falen zou ik ook doen, maar ze zeggen dat die bij de politie in de garage`s staaan ik weet het niet dus zal je daar is moeten kijken . Edit: ow vergis me eigen het is idd truck :lol: . Bewerkt: 4 december 200420 jaren door Spike
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57951 kan je hem ook ergens gewoon halen die swat truck swat truck kun je het beste met 4 sterren pakken (je weet het wel), maar die swat tank heb ik nog nooit gezien hoor heb de laatste missie nog niet gedaan, maar wat hij zegt laten falen zou ik ook doen, maar ze zeggen dat die bij de politie in de garage`s staaan ik weet het niet dus zal je daar is moeten kijken . Edit: ow vergis me eigen het is idd truck :lol: . die swat tank is zaalig en show ik wil die hebben
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58167 6sterren pakken en dan ze wegdoen en dan die hun wagens volgen en dan komt ge erop uit dacht ik:)allez zegt mijn vriend toch:)
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58174 6sterren pakken en dan ze wegdoen en dan die hun wagens volgen en dan komt ge erop uit dacht ik:)allez zegt mijn vriend toch:) hmm ik heb dat al is geprobeerd bij gta3 of het bij gta san andreas gaat betwijfel ik want bij gta3 bleven ze ewig rondrijden
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58594 ja zou kunnen:)maar heb het zelf nog niet gedaan:) ja ze gaan niet terug naar een parking ik heb een half uur achter zon auto blijven rijden die mij acternazat en hij heeft 2 toeren ron los santos gedaan dus
Waar vind je die? want die swat truck is best wel vet en van ook ik heb ze nooit gezien bahalve by missies