Jump to content
Geplaatst:
comment_613334
header.png

Welkom in het 'GTA San Andreas V(ersie)1' topic, de verzamelplaats voor 'GTA San Andreas Versie 1' missie savegames. In dit topic kun je een savegame uit GTA San Andreas (versie 1) downloaden. Deze savegames zijn gemaakt door 'SummerBase', 'Typhoon' en '-Matthijs-'. We zijn hier mee begonnen omdat veel savegames op de site van Vladimir niet meer werken. Ook hebben we er dit maal echt een heel kunstwerk van gemaakt. Je ziet nu in de lijsten welke missies speelbaar zijn met links naar 'WikiGTA'. De webhosting en de technische dienst is dit keer ook weer door mij, SummerBase gedaan. De savegames zijn uitsluitend voor eigen gebruik. Het verveelvuldigen van ons werk is niet toegestaan.

uitleg%20en%20gebruik.png

Weet je niet hoe je onze savegames in jouw San Andreas Versie 1 zet? Dan ben je hier aan het goede adres, want het is niet zo moeilijk als je misschien denkt. Voor het gemak kun je onder deze tekst een negental afbeeldingen zien. Die stap voor stap tonen hoe het werkt. Je begint natuurlijk bovenaan en je gaat van links naar rechts telkens een trede lager. Bij deze afbeeldingen zit ook nog een tekst uitleg. Deze kun je in het stukje tekst hieronder lezen, vanzelfsprekend kun je altijd vragen stellen in dit topic.

Je begint in dit topic, je kiest een savegame die je wilt doen. Je kunt bij Missie(s) Behaald: zien welke savegame hier voor het laatst behaald is. Je kunt als extra service bij Missie(s) speelbaar: ook zien welke missies je in deze savegame kunt gaan spelen. Als je dit uitgezocht hebt kun je op de Download drukken. Dan zal op jouw computer een pakketjes verschijnen; bekijk de handige Readme en kopier het bestand GTASAsf1.b, de 1 kun je vervangen in een reeks van 1 t/m 8 om het slot te veranderen.

Ga dan naar de map: "Deze Computer > Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files". Dan plak je het bestand in de map en waarschijnlijk als het er al stond vraag je computer of je het wilt vervangen. Druk op ja, en start GTA San Andreas Versie 1. Als alles gelukt is staat er in Load Game de gegevens die je in dit topic bij Missie(s) Behaald: hebt gezien. Alle informatie valt na te bekijken in de afbeeldingen hieronder en de .ZIP pakketen kun je gewoon openen met Windows XP.

lossantos.png

Missie(s) speelbaar: Ryder

Savegame: Download

----------------

Missie(s) speelbaar: Tagging up Turf

----------

Missie(s) speelbaar: Cleaning the Hood

----------

Missie(s) speelbaar: Drive-thru

----------

Missie(s) speelbaar: Nine and AK's

----------

Missie(s) speelbaar: Drive-by en OG Loc

----------

Missie(s) speelbaar: OG Loc, Home Invasion en Sweet's Girl

----------

Missie(s) speelbaar: OG Loc, Home Invasion en Cesar Vialpando

----------

Missie(s) speelbaar: OG Loc, Home Invasion en High Stakes, Low-Rider

----------

Missie(s) speelbaar: OG Loc, Catalyst en High Stakes, Low-Rider

----------

Missie(s) speelbaar: OG Loc, Robbing uncle Sam en High Stakes, Low-Rider

----------

Missie(s) speelbaar: OG Loc en High Stakes, Low-Rider

----------

Missie(s) speelbaar: OG Loc

----------

Missie(s) speelbaar: Running Dog

----------

Missie(s) speelbaar: Wrong Side of the Tracks en Life's a Beach

----------

Missie(s) speelbaar: Life's a Beach en Just Business

----------

Missie(s) speelbaar: Life's a Beach

----------

Missie(s) speelbaar: Madd Dogg's Rhymes

----------

Missie(s) speelbaar: Management Issues en Burning Desire

----------

Missie(s) speelbaar: House Party en Burning Desire

----------

Missie(s) speelbaar: Burning Desire

----------

Missie(s) speelbaar: Gray Imports en Doberman

----------

Missie(s) speelbaar: Doberman

----------

Missie(s) speelbaar: Los Sepulcros

----------

Missie(s) speelbaar: Reuniting the Families

----------

Missie(s) speelbaar: The Green Sabre

----------

Missie(s) speelbaar: Badlands

----------

• Reacties 91
  • Bezichtigingen 49.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_849193

Bij Mij klopt deze niet, hij is niet helemaal uitgespeeld!

Er zijn bijna geen vriendinnen; alle gang terretory zijn niet veroverd!

Dus dit klopt niet, met downloaden te maken hebben?

Rubencotjeee

Geplaatst:
comment_849197

Als je 'End Of The Line' hebt gedownload, dan hoeft niet meteen alles te zijn gedaan, zoals in dit geval de vriendinnen of territoria. De storyline is wél uitgespeeld, en daar ging het ook om. Deze dingen zijn overigens niet nodig voor de 100% o.i.d. ;)

Geplaatst:
comment_849776

Hmm... De 100% save doet het bij mij niet... Als ik m laad dan gaat hij terug naar Windows... En nee ik heb niet V2 want rechtsonder staat niks bij mij. (Zou het misschien komen dat ik m gepatched heb van V2 naar V1?)

EDIT: Laat maar het werkt nu al!

Bewerkt: door Sjoerd

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_872502

Kan kloppen, SummerBase's host heeft problemen denk ik. Je kan je versie zien aan de grootte van 'script.img' in de map '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Op de puntjes staat sowieso nog de partitie en misschien nog een andere map, het kan dus enigszins afwijken. Is het bestand 'script.img' 568 kB groot, heb je V1, is het 562 kB groot, dan heb je V2. Aan de hand daarvan weet je welke savegames je moet downloaden. In de Download database staan sowieso voor beide versies savegames meende ik ;)

Veel plezier!

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_932581

bij mij werkt het niet ik heb san andreas v 1 het gaat allemaal maar als ik de save game load valt het spel uit en staat er raport verzenden of rapport niet verzenden hoe kan dit?? :N

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_971006
bij mij werkt het niet ik heb san andreas v 1 het gaat allemaal maar als ik de save game load valt het spel uit en staat er raport verzenden of rapport niet verzenden hoe kan dit?? :N

Hetzelfde heb ik ook :duh:

Help :cya:

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.