Geplaatst: 17 februari 200718 jaren comment_613367 Opzich zitten er niet zoveel effecten in, het ging mij ook om de animatie: Wat vinden jullie ervan?
Geplaatst: 19 februari 200718 jaren comment_614383 Een 9,9. Hij is echt gaaf met dat filmpje. Alles past bij elkaar en het geheel is geniaal. Schitterend man. Er valt bijna niks op aan te merken.
Geplaatst: 20 februari 200718 jaren Auteur comment_615710 Een 9,9.Hij is echt gaaf met dat filmpje. Alles past bij elkaar en het geheel is geniaal. Schitterend man. Er valt bijna niks op aan te merken. Heel erg bedankt man! . Nog meer rates?
Geplaatst: 20 februari 200718 jaren comment_615767 Een 9,9. Hij is echt gaaf met dat filmpje. Alles past bij elkaar en het geheel is geniaal. Schitterend man. Er valt bijna niks op aan te merken. Heel erg bedankt man! . Nog meer rates? ja ik vind het echt een geweldig plaatje, het filmpje erin vind ik gewoon TOP! ik doe niet aan filmpjes in plaatjes omdat ik het te moeilijk vind voor mijn niveau nog dus ik heb er waardering voor! 9/10 ik geef nooit hoger dan een 9 want een plaatje is gewoon nooit perfect, dus eig heb je hoogste cijfer van mij al gehad nu!
Geplaatst: 21 februari 200718 jaren Auteur comment_616746 Een 9,9. Hij is echt gaaf met dat filmpje. Alles past bij elkaar en het geheel is geniaal. Schitterend man. Er valt bijna niks op aan te merken. Heel erg bedankt man! . Nog meer rates? ja ik vind het echt een geweldig plaatje, het filmpje erin vind ik gewoon TOP! ik doe niet aan filmpjes in plaatjes omdat ik het te moeilijk vind voor mijn niveau nog dus ik heb er waardering voor! 9/10 ik geef nooit hoger dan een 9 want een plaatje is gewoon nooit perfect, dus eig heb je hoogste cijfer van mij al gehad nu! Ook heel erg bedankt . Nog iemand anders raten?
Opzich zitten er niet zoveel effecten in, het ging mij ook om de animatie:
Wat vinden jullie ervan?