Jump to content
Geplaatst:
comment_613667
savegameaanvraagps2qo1.png

Aangezien er nooit iemand is geweest die aanvragen voor de PS2 kon of wilde behanden kun je nu hier terecht. Iemand kan hier een SaveGame posten waarin hij of zij een missie voltooid wilt hebben. Er zijn niet veel mensen die de mogelijkheid hebben om je SaveGame te voltooien dus reken er niet altijd op dat het voltooid wordt. We proberen het natuurlijk altijd zo goed mogelijk.

Benodigdheden

Om een SaveGame op je PC te krijgen heb je natuurlijk iets nodig. Dit kan door middel van Action Replay Max. Dit is een Cheat programma waarbij je bij de uitgebreidde versies ook een USB-Stick krijgt meegeleverd. Via deze Stick is het mogelijk om SaveGames over te zetten naar je PC. Met een normale USB-Stick is het ook mogelijk dus de uitgebreidde versie is niet persé nodig.

De Aanvraag

Hieronder vind je een lijstje wat je moet posten als je een missie wilt halen. Gebruik deze dan ook!

We gebruiken het normale lijstje wat ook voor PC aanvragen wordt gebruikt:

[b]Missie(s):[/b]
[b]Versie:[/b]
[b]Cheaten:[/b] (Ja/Nee)
[b]Overig:[/b]

Nadere Beschrijving:

Missie(s): Vertel hier de missie(s) die je gedaan wilt hebben.

Versie: Vertel hier welke versie je hebt. Meer informatie hierover volgt zodadelijk.

Cheaten: Mag er gecheat worden?

Overig: Hier kan je de andere informatie over je savegame kwijt. Bijvoordbeeld: Svp niet mijn auto's uit mijn garages gebruiken!

Versies

Er zit nog een groot nadeel aan PS2-SaveGames. Je hebt namelijk verschillende versies van het spel GTA:San Andreas.

Hier in Europa hebben we de standaard PAL. Amerika heeft de standaard NTSC. Op deze standaarden zijn ook de verschillende versies gemaakt en deze werken niet samen. Als je dus bijvoorbeeld een PAL versie hebt kun je geen NTSC SaveGames laden en vice versa.

Daarnaast zijn er in Europa ook nog drie verschillende versies met PAL waarvan de SaveGames ook niet uitwisselbaar zijn. Dit zijn UK, French en German versies. Dan is er als laatste nog de Platinum versie, deze is weer net iets anders als de gewone versies en werken ook niet samen.

Voorop de doos kan je zien of je te maken hebt met PAL en/of Platinum. Achterop het doos kan je zien van welk land jou versie is; voor UK is dit aangegeven met de Britse vlag.

Van PlayStation 2 naar PC

[Vooraf] Stop een USB-Stick in de USB-Poort voorin de PS2.

[1] Start de PS2 op met Armax in de drive.

[2] Eenmaal in het 'Home Menu' staat er dat je een DVD in de lade moet doen, negeer dit en kies het programma 'Max Memory'; dit zijn twee Memory Cards naast elkaar.

[3] Kies dan weer de twee Memory Cards maar nu met de naam 'My devices', kies dan als 'primary device' de Memory Card waarop de SaveGame staat.

[4] Kies nu 'SanAndreas', als het goed is staat er nu een vinkje voor.

[5] Druk nu op de Right.gif-Button, ga dan naar 'Copy' en kies het icoon van de USB-Stick.

[6] Wacht nu totdat de SaveGame gekopieërd is op de USB-Stick, haal dan de USB-Stick uit de PS2 en sluit hem aan op je PC.

[7] Je zult vervolgens een nieuwe verwisselbare schijf krijgen, open deze, je zult een bestand zien wat begint met een aantal cijfers en eindigt op 'SanAndreas.max'.

[8] Ga nu naar dit topic, vul het lijstje in en Upload het via de bijlage functie. Je kunt het ook doen met behulp van RapidShare.

De Aanvraag kan nu behandeld worden!

Van PC terug naar PS2

[1] Download de gehaalde SaveGame en kopiër of verplaats het op je USB-Stick.

[2] Steek je USB-Stick in de USB-Poort van de PS2.

[3] Start je PS2 op met de ArMax disc in de drive.

[4] Kies opnieuw 'Max Memory' (Icoontje met 2 Memory Cards).

[5] Kies vervolgens weer 'My devices', selecteer dan als 'Primary Device' de USB-Stick.

[6] Kies 'SanAndreas', er zal nu een vinkje voor komen te staan. Druk op de Right.gif-Button en selecteer 'Uncrush'.

[7] Selecteer de Memory Card waarop de behaalde SaveGame moet komen te staan. Druk dan op Cross.gif

[8] Laat het programma zijn werk doen, als het klaar is kun je je PS2 Resetten en San Andreas opstarten, nu kun je weer verder spelen!

Have Fun!

Behandeling Aanvragen

Ik wil voorkomen dat er gekke dingen gebeuren dus ik houd het op een groepje mensen die aanvragen doen.

Je kunt er altijd bij, dit kan door middel van een PB naar mij. Hierin vertel je precies wat je hebt (Versie) en wat je wel en niet kunt. [Stuur ASPHALT een PB]

Lijst van mensen die Saves voor je kunnen doen.

• ASPHALT (PAL UK)
  • _KoE_Mzungu (PAL UK, Platinum)
  • Reacties 62
  • Bezichtigingen 20.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_978039

ik had hier een 100% savegame gedownload en ik doe die bij ARMAX doe ik 'uncrush' en dan start ik GTA SA en dan load die hem niet en begint ie meteen bij die eerste cutscene dat hij trug komt in LS wat kan hier de reden voor zijn en wil iemand me helpen?

Geplaatst:
comment_978071

Waarschijnlijk heb je de verkeerde versie gedownload. In de download-database kan je 2 PS2 savegames vinden die voor 100% zijn uitgespeeld:

• PAL UK
  • PAL UK Platinum

Als je de verkeerde versie download zal de savegame niet werken, zorg ervoor dat de versie v/d savegame correspondeert met jou spel. Succes :7

• 6 maanden later...
Geplaatst:
comment_1185242

Hallo,

Ik zou graag een savegame willen hebben waarmee ik de missie: Breaking the Bank at Caligulas, nog eens kan spelen. :Y

Versie maakt niet uit.

Ik heb versie 1.0 PAL UK.

En ik heb versie 2.0 PAL UK Platinum.

Voorkeur gaat naar versie 1.

Cheaten mag maar liever niet. ^_^

Geplaatst:
comment_1185249
Hallo,

Ik zou graag een savegame willen hebben waarmee ik de missie: Breaking the Bank at Caligulas, nog eens kan spelen. :Y

Versie maakt niet uit.

Lijkt me beter als je even je eigen savegame upload zodat die keycard gehaald kan worden, hier gelden dezelfde regels als voor een aanvraag voor de PC. :7

Ik denk niet dat ASPHALT het hele spel tot aan die missie voor jou gaat spelen, ik iig niet. Daarnaast kunnen we alleen savegame aanvragen in behandeling nemen zoals vermeld in de eerste post van dit topic. Jij hebt het over versie 1 en versie 2 .. daar heb ik nog nooit van gehoord bij het spel op de PS2. :cab:

Geplaatst:
comment_1185281
Hallo,

Versie maakt niet uit.

Lijkt me beter als je even je eigen savegame upload zodat die keycard gehaald kan worden, hier gelden dezelfde regels als voor een aanvraag voor de PC. :7

Ik denk niet dat ASPHALT het hele spel tot aan die missie voor jou gaat spelen, ik iig niet. Daarnaast kunnen we alleen savegame aanvragen in behandeling nemen zoals vermeld in de eerste post van dit topic. Jij hebt het over versie 1 en versie 2 .. daar heb ik nog nooit van gehoord bij het spel op de PS2. :cab:

Dit meen je toch niet echt dat je nog nooit hebt gehoort van versie 1 en 2 op de ps2??? :?

Maargoed mijn eigen savegame uploaden heeft geen zin.

Want ik heb het spel inmiddels al uitgespeeld. (de storyline dan he)

Maar zonder de missie die ik graag er wel bij zou willen doen.

Dus vandaar de aanvraag op deze manier. :)

Bewerkt: door Sjorszzz

Geplaatst:
comment_1185293

De meest voorkomende versies in nederland zijn de versies zoals vermeldt in de hoofdpost van dit topic. Deze heten geen versie 1 en versie 2, dit zijn benamingen die jij hoogstwaarschijnlijk zelf hebt bedacht. Het is handiger om gewoon de benamingen te gebruiken die iedereen gebruikt, dat voorkomt verwarring. Versie 1 en versie 2 geldt alleen voor het spel op de PC.

Dat het uploaden van jou savegame geen zin heeft is jou conclusie.

Dat je het überhaupt niet eens wilt proberen is jou keuze.

Dat je het op deze manier wilt doen verlaagt juist de kans dat je geholpen wordt.

Geplaatst:
comment_1185397
Ik wil het wel proberen maar ik zie het nut er niet van in.

Omdat ik de storyline al heb uitgespeeld.

Kan je dan even uitleggen waarom ik het alsnog kan proberen?

Oja niet zo negatief over mij AUB...... ^_^

Waarom moet ik jou overtuigen van de manier waarop jij het beste geholpen kan worden? Ik heb daar geen zin in en geen behoefte aan. Ik denk dat jij niet continue overal een verklaring bij moet zoeken en geen dingen moet verzinnen die er niet zijn. Probeer ook eens iets aan te nemen dat iets zo is en als jij overtuigd bent dat het niet kan moet je mij maar vertellen waarom hiet NIET kan na de storyline. I.p.v. mij te bedanken dat ik je probeer te helpen ga je mij beschuldigen dat ik negatief over je ben. Stank voor dank. :cya:
Geplaatst:
comment_1186775

Klopt, en ik ben ook wel dankbaar dat je probeerd te helpen.

Maar dat negatief staat er gewoon los van en zie je volgens mij niet in.

Maar ik heb geen zin in ruzie hierzo, dus laten we er maar over op houden ^_^

Ik wacht wel gewoon tot ik mijn Sa op de pc weer kan gebruiken.

En dan gebruik ik wel een savegame voor de pc versie.

Dat bespaart veel moeite en onduidelijkheid. ;)

Dus bij deze bedankt voor de hulp, :) en ik heb de juiste savegame al gedownload voor de pc :*D

Geplaatst:
comment_1188110

Missie: Air Raid, Supply Lines, Model Army (van Zero)

Versie: PS2 Platinum Versie (UK)

Cheaten: Nee

Overig: Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen als ik zo ff de savegame erbij post?

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_1306151

Ey, ik ben zelf nog niet klaar met San Andreas, en ik heb ook een ARMax, maar als ik eeen savegame download en die installeer op mijn PS2, ben ik dan mijn oude (eigen) savegame kwijt, of heb ik er nog een bij ( dat ik aan meerdere tegelijk kan klooien)?

alvast bedankt.

Geplaatst:
comment_1306164

Ten eerste hangt dat natuurlijk af van de beschikbare ruimte op de Memory-Card van je PS2. Daarnaast is het niet aan te raden om meerdere savegames van GTA SA op dezelfde Memory-Card te zetten. Één savegame-bestand voor de PS2 kan namelijk alle savesloten bevatten en eventuele in-game opgeslagen foto's. Ik raad je dus aan om je eigen savegame even tijdelijk op te slaan op je USB-stick / Memory-stick / MP3-speler en daarna de gedownloade savegame op je Memory-Card te zetten. Je weet dan 100% zeker dat je PS2 de juiste savegame laadt. ^_^

PS Het kan dus wel maar is niet aan te raden.

• 4 maanden later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1483817
ik had hier een 100% savegame gedownload en ik doe die bij ARMAX doe ik 'uncrush' en dan start ik GTA SA en dan load die hem niet en begint ie meteen bij die eerste cutscene dat hij trug komt in LS wat kan hier de reden voor zijn en wil iemand me helpen?

ik heb ok sanandreas load game dedownload en op usb gezet maat hoe kan ik hem openen op me ps2 ?????? ik snap er niks van

• 1 year later...
Geplaatst:
comment_1792224

Missie(s): Deconstruction

Versie: GTA: San Andreas Platinum

Cheaten: Nee

Als je deze voor mij zou kunnen behandelen zou dat geweldig zijn.

EDIT: Ik vind san fierro ook wel leuk, maar sommige missies ook wel weer moeilijk. Zou je deze voor mij kunnen doen zodat ik weer verder kan spelen?

Missies : Wi luh fu zoiets?

Versie : San andreas plastation 2 (Pal)

Cheaten : neee

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.