Geplaatst: 22 november 200420 jaren comment_52294 :o kom ik een carwash tegen , blijkt dat je er niet eens wat kunt doen terwijl je auto vies is wie weet hoe dit kan ???
Geplaatst: 22 november 200420 jaren comment_52298 Dat is gewoon voor de opvulling. Pay 'N Spray fixed je auto wel, TransFender ook.
Geplaatst: 22 november 200420 jaren comment_52300 Transfender? Hoe doet ie dat dan? Ik heb al een keer met me motorkap er half af een nieuwe car color gepakt, maar geen nieuwed motorkap...
Geplaatst: 22 november 200420 jaren comment_52454 Transfender? Hoe doet ie dat dan?Ik heb al een keer met me motorkap er half af een nieuwe car color gepakt, maar geen nieuwed motorkap... Andere voorbumper :rolleyes:
Geplaatst: 22 november 200420 jaren comment_52505 Transfender? Hoe doet ie dat dan?Ik heb al een keer met me motorkap er half af een nieuwe car color gepakt, maar geen nieuwed motorkap... Gewoon een nieuwe kleur doen en je auto is weer zo goed als nieuw dit kan ook bij arch angels en die lowrider garage , en daar kan het ook nog eens met een paintjob
:o kom ik een carwash tegen , blijkt dat je er niet eens wat kunt doen terwijl je auto vies is
wie weet hoe dit kan ???