Geplaatst: 18 februari 200718 jaren comment_613708 Het wordt hoog tijd dat ik weer eens iets laat raten. Deze Halo signature gebruik ik in m'n battle tegen Wazuup (klik), en ik heb er best veel werk aan besteed. V1: V2: Rates? Bewerkt: 18 februari 200718 jaren door M4X
Geplaatst: 18 februari 200718 jaren comment_613899 Ik ga raten, dit had ik ook al in je battle gezet. Je hebt van de keer een wazige sig, je kan hem niet erg duidelijk zien, maar je hebt hem daardoor wel heel goed ingeblend. Je naam is gewoon niet goed erin gezet Halo 3 wel. Ik geef hem een 8.
Geplaatst: 18 februari 200718 jaren Auteur comment_614123 Ik ga raten, dit had ik ook al in je battle gezet.Je hebt van de keer een wazige sig, je kan hem niet erg duidelijk zien, maar je hebt hem daardoor wel heel goed ingeblend. Je naam is gewoon niet goed erin gezet Halo 3 wel. Ik geef hem een 8. Bedankt voor je reactie, ik heb hem op een aantal plekken verscherp om hem wat minder wazig te maken. Ook heb ik ''M4X'' bijna dezelfde effecten gegeven als ''Halo 3'', zodat dit er wat beter uit ziet Nog meer rates of reacties?
Het wordt hoog tijd dat ik weer eens iets laat raten. Deze Halo signature gebruik ik in m'n battle tegen Wazuup (klik), en ik heb er best veel werk aan besteed.
V1:
V2:
Rates?
Bewerkt: door M4X