Jump to content

Er zit een zoeklicht onder de police maverick!

Geplaatst:
comment_613779

-Volgens mij was het nog niet algemeen bekend dat je het zoeklicht onder de police maverick kunt gebruiken, werkt alleen in het donker (tot 6 uur 's ochtend's), en je zat hem aan/uit met de knop waar je normaal mee claxoneerd... Het ziet er echt heel cool uit, en de auto waar het licht op schijnt schrikt en rijd hard weg ;)

-En dan een vraag, waar ligt de goggle in Madd dogs mansion? ik hoorde zelf dat ze er alle 2 liggen, ik heb echt overal gezocht maar kom er nooit 1 tegen! Heb het hele huis 3x afgezocht... Misschien heeft iemand een screen?

Bedankt alvast.

Bewerkt: door DX11

Featured Replies

Geplaatst:
comment_613817

Die ligt bij het Zwembad...

nou dan ga ik toch nog maareens goed zoeken straks... maarja als iemand screens heeft zou dat heel fijn zijn,

Screentjes, even naar beneden scrollen naar een post van Mr.SA

Bewerkt: door Preddy

Geplaatst:
comment_613857

nou dan ga ik toch nog maareens goed zoeken straks... maarja als iemand screens heeft zou dat heel fijn zijn,

bij mij (op de xbox) liggen de thermal er wel, maar de nightvision niet...

Weet je dat zeker? Ik heb net even op de PS2 gecheckt en daar liggen ze allebei gewoon. De nightvision ligt naast de ingang tot de keuken, misschien dat je erover heen kijkt? Even een duidelijker kaartje:

post-48858-1171809087.jpg

Ik neem aan dat je al wel A Home in the Hills hebt gedaan?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_613931

bij mij (op de xbox) liggen de thermal er wel, maar de nightvision niet...

Weet je dat zeker? Ik heb net even op de PS2 gecheckt en daar liggen ze allebei gewoon. De nightvision ligt naast de ingang tot de keuken, misschien dat je erover heen kijkt? Even een duidelijker kaartje:

plaatje

Ik neem aan dat je al wel A Home in the Hills hebt gedaan?

nee hij ligt er echt niet op die plek, en ja ik heb wel home in the hills gedaan ;) heb nog nooit eerder een nightvision gehad, wel een thermal, denk dat het daar aan ligt (moet breaking the bank nog doen)

Bewerkt: door DX11

Geplaatst:
comment_613957

eey dat van dei police maverick is volgens mij

al lang bekent bij mij in ieder geval wel :duh:

>>> Door Dutchy3010: Dit stond ook al in de post van _KoE_Mzungu, en het is dus niet nodig om dat te herhalen ;).<<<

Geplaatst:
comment_614096
eey dat van dei police maverick is volgens mij

al lang bekent bij mij in ieder geval wel :duh:

>>> Door Dutchy3010: Dit stond ook al in de post van _KoE_Mzungu, en het is dus niet nodig om dat te herhalen ;).<<<

ik wist niet hoor, thnx for teh info, kan ik weer lache :D

Geplaatst:
comment_614191

Volgens mij schiet de politie doordat een agent uit het raampje schiet met een gewoon geweer.

Bekijk de heli maar, er zit geen geweer o.i.d. op.

En dat van dat zoeklicht wist ik al, maar niet dat auto's schrikken als je boven ze schijnt.

Gratz,

Boris H.

Geplaatst:
comment_614203
Volgens mij schiet de politie doordat een agent uit het raampje schiet met een gewoon geweer.

En dat van dat zoeklicht wist ik al, maar niet dat auto's schrikken als je boven ze schijnt.

Gratz,

Boris H.

Helemaal mee eens.

Als je lopend achtervolgt wordt door een polithelikopter hoor je 2 agenten ook schreeuwen/praten.

Voorbeeld: ''Shoot That Asshole!''

''- Im try, I'm try!''

Maar goed even ontopicc. Ik wist ook helemaal niet dat de auto's hard wegrijden/schrikken als je met een politiehelikopter met licht boven ze vliegt. Wel leuk feitje.

MzzL

Geplaatst:
comment_614286

Gratz,

Boris H.

Helemaal mee eens.

Als je lopend achtervolgt wordt door een polithelikopter hoor je 2 agenten ook schreeuwen/praten.

Voorbeeld: ''Shoot That Asshole!''

''- Im try, I'm try!''

Maar goed even ontopicc. Ik wist ook helemaal niet dat de auto's hard wegrijden/schrikken als je met een politiehelikopter met licht boven ze vliegt. Wel leuk feitje.

MzzL

De (Sea)Sparrow heeft wel een machinegeweer, deze kun

je normaliter gebruiken met de 2e keuze schietknop (Vaak Insert).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.