- Reacties 44
- Bezichtigingen 2.7k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Matiscus 10 posts
-
Schno009 6 posts
-
kees1991 3 posts
-
White Gold 3 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Beste mensen, eekhoorns, en alles wat hier rond loopt.
Zo begon het...
Ik was gisteren bij mijn nonkel een PC aan het repareren toen ik daar een prachtige mooie Packard Bell case zag staan met een Pentium 4 moederbord + processor. Ik vroeg aan hem of ik het mocht hebben, zonder twijfelen kreeg ik dit, en kwam dat in mijn handjes terecht. Bovendien ben ik ook nog niet van plan om die case "PC kast" zo te laten. Zoals vele mij kennen, ben ik verslaafd aan neon lampen, ledjes, en alles wat met tuning te maken heeft.
Gisteren ben ik dus al meteen aan het werken geslagen. Ik heb eerst de mooie kast volledig uit elkaar gegooit en derna mooi uitgewassen. Van dat uitwassen enzo heb ik helaas geen foto's. Maar van hoe ze erna was wel:
Toen begon ik hem uit elkaar te gooien...
En tot vandaag de dag heb ik het blauwe deel en alles wat er rond zat spuit-klaar gemaakt. Het blauwe gedeelte wordt namelijk gespoten in een goudkleurige tint. En het wit wordt gespoten in zwarte metalic lak. Hier zijn foto's na het afschuren...
Dus mijn ideeën zijn voorlopig het blauw wordt een goud kleurige tint. (Zoals die auto in mijn signatuur). En het wit wordt zwart met glinsters in. Verder ga ik de zijpanelen recht maken. Dus toelassen, en mooi gelijk schuren. Dan ga ik in het linker paneel een vorm snijden. En erna auto gaas opkleven langs de binnenkant. Wat de exacte vorm wordt weet ik nog niet. Ik zit namelijk te denken aan de peugeot leeuw en daar onder 206. (Omdat ik zelf zo'n grote fan ben van die wagen). Ik zit ook te denken een een logo van een dancing hier in de buurt.
Reacties en ideeën zijn altijd welkom... voor alles... juist de kleuren staan alvast.
Bewerkt: door Matiscus