Geplaatst: 19 februari 200718 jaren comment_614821 hallo, ik ben al weken lang aan het probeeren mijn server online te rijgen. maar dat lukt niet . ik heb het volgende gedaan mijn firewall uitgezet mijn router een poort toegevoegt zie hier of ik het goed heb gedaan >>> Router_poort_7777.zip mijn sa-mp server aan gezet >>>>>sa_mp_server.zip toen sa-mp opgestart maar mijn server doet het niet en melding die ik kijg is bij hostname retiefing info en bij ping 9999 en bij players 0/0 weet iemand wat ik fout de alvast bedankt M.V.G. Kevinsoftware Bewerkt: 19 februari 200718 jaren door kevin software
Geplaatst: 22 februari 200718 jaren comment_616915 kheb gezien dat lanmode aanstond,probeer dat is uit te zetten in het config file...
Geplaatst: 24 februari 200718 jaren Auteur comment_619008 kheb gezien dat lanmode aanstond,probeer dat is uit te zetten in het config file... nee dat werkt ook niet
Geplaatst: 24 februari 200718 jaren comment_619182 kheb gezien dat lanmode aanstond,probeer dat is uit te zetten in het config file... nee dat werkt ook niet Welk ip-adres gebruik je? Wees er zeker van dat je het goede ip-adres en het goede poort nummer ingevoerd hebt. Anders werkt het natuurlijk niet. Probeer eens in te typen: Localhost:7777, dit zou moeten werken. Zo niet, dan help ik je verder. Succes,
Geplaatst: 28 februari 200718 jaren Auteur comment_622636 jah dat localh ost doet het maarnu er voor zorgen dat ook andere speler skunnen spelen. en dat lukt me niet de screen van mijn oruter mneu --------------->zipje__.zip de screen van mijn router dmz menu server_dmz.zip Bewerkt: 28 februari 200718 jaren door kevin software
hallo,
ik ben al weken lang aan het probeeren mijn server online te rijgen.
maar dat lukt niet .
ik heb het volgende gedaan
mijn firewall uitgezet
mijn router een poort toegevoegt zie hier of ik het goed heb gedaan >>> Router_poort_7777.zip
mijn sa-mp server aan gezet >>>>>sa_mp_server.zip
toen sa-mp opgestart
maar mijn server doet het niet en melding die ik kijg is bij hostname retiefing info
en bij ping 9999
en bij players 0/0
weet iemand wat ik fout de
alvast bedankt
M.V.G. Kevinsoftware
Bewerkt: door kevin software