Dit is mijn allereerste challenge. Ik dacht een paar dagen terug van dat ik een challenge wou starten van iets wat nog niet is geweest. Na een paar dagen bedacht ik me dat het een Vice City RC Challenge kon zijn. Dus ik vroeg toestemming aan NandroDavids, en het mocht. Nu ben ik hier mee bezig.
Post niet in dit topic! Voor inschrijvingen, vragen, opmerkingen enzovoort moet je een PM naar mij sturen.
Hoe gaat het?
Als ik de inschrijftijd om is, kunnen we beginnen. Jullie moeten de RC races van Vice City doen. Die wat ik het makkelijkst vind, moeten jullie als eerste doen en die wat ik het moeilijkst vind moeten jullie als laatste doen. Aan de hand van het aantal deelnemers zal bepaald worden hoeveel mensen er in elke ronde af zullen vallen.
Je moet het zo insturen in een PM naar mij:
Onderwerp: VCRCC
[b]RC race:[/b] bijvoorbeeld RC Bandit, RC Baron of RC Goblin
[b]Tijd:[/b] je tijd
[b]Plaatje:[/b] een plaatje met de tijd
Wie doet er mee?
1. NandroDavids
2. HerrieM
3. Bassiej™
4. Svenie
5. Radio Es.
6. Froodooo
7. Advancegta
8. Nicsan
9. Jorair
10. Typhoon
Hoeveel vallen er af?
Met 10 deelnemers vallen er in race 1 4 af, in race 2 vallen er 3 af en in race 3 strijden de beste 3 voor de eerste plaats.
Wat kun je winnen?
Natuurlijk de eer, want je bent nu een van de beste RC racers van iedereen.
En ook deze sigs voor in je handtekening:
Meedoen?
Lijkt dit je wel wat?
Stuur dan een PM naar mij met deze tekst:
Onderwerp: VCRCC
Ik wil graag meedoen met de Vice City RC Challenge!
[b]Forumnaam:[/b]
De inschrijftijd is voorbij op 24 februari om 00:00.
Vice City RC Challenge
Inleiding
Dit is mijn allereerste challenge. Ik dacht een paar dagen terug van dat ik een challenge wou starten van iets wat nog niet is geweest. Na een paar dagen bedacht ik me dat het een Vice City RC Challenge kon zijn. Dus ik vroeg toestemming aan NandroDavids, en het mocht. Nu ben ik hier mee bezig.
Post niet in dit topic! Voor inschrijvingen, vragen, opmerkingen enzovoort moet je een PM naar mij sturen.
Hoe gaat het?
Als ik de inschrijftijd om is, kunnen we beginnen. Jullie moeten de RC races van Vice City doen. Die wat ik het makkelijkst vind, moeten jullie als eerste doen en die wat ik het moeilijkst vind moeten jullie als laatste doen. Aan de hand van het aantal deelnemers zal bepaald worden hoeveel mensen er in elke ronde af zullen vallen.
Je moet het zo insturen in een PM naar mij:
Wie doet er mee?
1. NandroDavids
2. HerrieM
3. Bassiej™
4. Svenie
5. Radio Es.
6. Froodooo
7. Advancegta
8. Nicsan
9. Jorair
10. Typhoon
Hoeveel vallen er af?
Met 10 deelnemers vallen er in race 1 4 af, in race 2 vallen er 3 af en in race 3 strijden de beste 3 voor de eerste plaats.
Wat kun je winnen?
Natuurlijk de eer, want je bent nu een van de beste RC racers van iedereen.
En ook deze sigs voor in je handtekening:
Meedoen?
Lijkt dit je wel wat?
Stuur dan een PM naar mij met deze tekst:
De inschrijftijd is voorbij op 24 februari om 00:00.
Bewerkt: door Donald F. Duck