Geplaatst: 22 november 200420 jaren comment_52551 hey ik ben gta sa de movie begonnen, ik maak filmpjes met me tv kaart en die plak ik achter elkaar met wat flash bewerkingen ertussen, dit is pas een kleine test als jullie het wat vinden maak ik er meer GTA THE MOVIE KLIK edit: beter rightclick en opslaan als doen Bewerkt: 27 november 200420 jaren door Joriz
Geplaatst: 16 december 200420 jaren comment_64183 tv/playstation/radio kun ik mijn ps2 op de pc aansluite??
Geplaatst: 22 januari 200520 jaren Auteur comment_85186 ok hier is mijn 2e filmpje, het filmpje duurt niet zo lang maar de muziek blijft doorlopen dus al de credits zijn afgelopen is er zwart beeld maar gaat de muziek door . maak het scherm niet te groot anders wordt ie onduidelijk, duidelijker maken zou het bestand te groot maken, veel pelzier gta2.rar
Geplaatst: 22 januari 200520 jaren comment_85327 wat heeft dei gast aan? een luier ofzo? ziet er bizar uit...... (een minirokje misschien?) :blink:
Geplaatst: 28 januari 200520 jaren comment_88244 Ik denk dat mn vader zijn externe tvkaart dalijk kwijt is :rolleyes: Is een mooi NVIDEA dus een top merk
hey ik ben gta sa de movie begonnen, ik maak filmpjes met me tv kaart en die plak ik achter elkaar met wat flash bewerkingen ertussen,
dit is pas een kleine test als jullie het wat vinden maak ik er meer
GTA THE MOVIE KLIK
edit: beter rightclick en opslaan als doen
Bewerkt: door Joriz